آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

توقف اطفای هوایی حریق در تالاب انزلی/ حریق تا صبح فردا مهار می‌شود

حریقبه گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان پس از شروع حریق در تالاب انزلی اطفای هوایی آغاز شد ولی به علت وزش باد و تاریکی هوا اطفای هوایی متوقف و اطفای زمینی کماکان ادامه دارد.

به گزارش تدبیرشرق، فریبرز مرادی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه حریق در تالاب انزلی از عصر امروز آغازشده است، اظهار کرد: از عصر امروز هفت الی هشت هکتار از اراضی تالاب انزلی در منطقه چراغ پشتان دچار حریق شده است.

وی با اشاره به اقدام فوری ستاد مدیریت بحران برای مهار آتش در تالاب انزلی گفت: به‌محض اطلاع از وقوع آتش در تالاب انزلی و با توجه به حساسیت مسئله اداره بنادر، هلال‌احمر، نیروهای آتش‌نشانی، شهرداری و محیط‌زیست وارد عمل شده و شروع به اطفای آتش کردند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان پس از شروع حریق در تالاب انزلی اطفای هوایی آغاز شد ولی به علت وزش باد و تاریکی هوا اطفای هوایی متوقف و  اطفای زمینی کماکان ادامه دارد.

مرادی با ابراز امیدواری از اطفای حریق در تالاب انزلی تا صبح فردا بیان کرد: نیروهای ستاد مدیریت بحران به دنبال بازگشایی مسیر برای ورود ماشین آتش‌نشانی به محدوده تالاب هستند تا هرچه سریع‌تر حریق مهار شود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا