آخرین خبرهااقتصادیخبر داغ

مدیر دپارتمان نظارت و اجراء هلدینگ آرش: فرصت ارزشمند بروز توانمندی جوانان متخصص در هلدینگ آرش/ توجه به خرد جمعی سرلوحه کار مدیران است

هلدینگ آرششرکت انبوه سازان آرش جزء محدود مجموعه هایی است که به نیروهای جوان فرصت ارائه توانمندی و پیشرفت می دهد و نقطه قوت این مجموعه همدلی اعضای تشکیل دهنده مجموعه جهت رسیدن به اهداف برتر است.

به گزارش تدبیرشرق, به نقل از دپارتمان رسانه شرکت انبوه سازان آرش در راستای معرفی بخش های مختلف این هلدینگ و گفتگو با مدیران بخش های مختلف، اینبار سری به دپارتمان نظارت و اجرا زدیم و با مدیر جوان آن گپ و گفتی انجام داده ایم که از حضور مبارکتان می گذرد.

ابتدا خودتان را به صورت کامل معرفی نموده و سوابق کاری تان را بفرمایید؟

با سلام و خسته نباشید، بنده وحید نجفی هستم متولد دی ماه ۱۳۷۰، و داری مدرک کارشناسی نقشه کشی معماری. از ۱۵سالگی بدلیل علاقه به صنعت ساختمان وارد این صنف شدم و از سال ۱۳۹۰ بصورت تخصصی در دفتر فنی شرکت ساختمانی پیمانکاری قهرمان در استان کرمان به جهت احداث پروژه پل ابوذر شروع بکار نمودم. پس از آن به شرکت بندساز تهران پیوستم و از سال ۹۲ تا ۹۵ در دفتر فنی پروژه استادیوم پنج هزار نفری اسلام شهر مشغول به فعالیت گردیدم و سپس از سال ۹۵ تا ۹۶ در شرکت عمران تهویه البرز در بازسازی مدرسه خانی آباد تهران به عنوان سرپرست کارگاه مشغول به کار بودم.
چند مدت است که در هلدینگ انبوه سازان آرش مشغول به کار هستید و در چه بخشهایی فعالیت کرده اید؟
از فروردین سال ۱۳۹۷ همکاری خودم را با هلدینگ انبوه سازان آرش آغاز نمودم و در بخش فنی مهندسی به عنوان ناظر پروژه مشغول به فعالیت شدم و در ادامه در بخش های مختلفی از جمله ناظر پروژه، سرپرست دفتر فنی، سرپرست کارگاه و مدیریت پروژه و مدیریت فنی مهندسی فعالیت نموده ام.

چه وجه تمایزی در شرکت انبوه سازان آرش نسبت به سایر مجموعه ها وجود داشت که به این شرکت پیوستید؟

شرکت انبوه سازان آرش جزء محدود مجموعه هایی است که به نیروهای جوان فرصت ارائه توانمندی و پیشرفت می دهد و نقطه قوت این مجموعه همدلی اعضای تشکیل دهنده مجموعه جهت رسیدن به اهداف برتر است.

نگاه شما نسبت به آینده این شرکت چیست؟

هلدینگ انبوه سازان آرش باتوجه به پشتکار و برنامه ریزی های هدفمندی که دارد، قطعاً آینده درخشانی نه تنها در استان گیلان، بلکه در سطح کشور خواهد داشت و موفقیت های چشمگیری را کسب خواهد کرد.

از دیدگاه شما چه ارزش هایی در این شرکت وجود دارد که در موفقیت های آن موثر است؟

بنا به ارزش گذاری و توجه شخص مدیریت به تمام ایده های تک تک افراد مجموعه و تصمیم گیری شورایی تمام مسائل اصلی، نتیجه همه پروژه ها مثبت و ثمر بخش بوده است.

ارتباط شما با کدام بخش از مجموعه شرکت انبوه سازان آرش بیشتر بوده و چه تاثیر متقابلی در حوزه فعالیت شما داشته است؟

بنده با توجه به اینکه در بخش فنی مهندسی فعالیت دارم، بیشتر ارتباطم با واحد حسابداری و مالی است که باتوجه به پرداخت به موقع صورت حساب ها و صورت وضعیت های پیمانکاران روند روبه پیشرفت پروژه ها تسریع می یابد.

با توجه به شیوع پاندمی کرونا هلدینگ انبوه سازان آرش را نسبت به قبل از آن چگونه ارزیابی می کنید؟

پاندمی کرونا تاثیرات منفی در اقتصاد کل دنیا از جمله در صنعت ساختمان گذاشته است. در شرکت انبوه سازان آرش با تدابیر و راهکارهای مدیریتی موثر و حمایت از نیروی انسانی متخصص، قویتر از قبل عمل کرده و این امر سبب گردید تا تمامی پروژه ها با قدرت به مسیر خود ادامه دهند. لازم به ذکر است که در این ایام نه تنها تعدیل نیرویی در شرکت صورت نگرفته است، بلکه واحد های دیگری نیز تاسیس شده و نیروهای جدیدی به خانواده بزرگ آرش اضافه گردیده اند.

یک خاطره خوب از ایام فعالیت خود در شرکت انبوه سازان آرش را بفرمایید؟

حضور هر روز بنده در این مجموعه باخاطره های خوب میگذرد.

/ندای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا