آخرین خبرهااسلایدرتیتر اولخبر داغ

نماینده ادوار مجلس: جریان‌های مختلف پیروزی رییسی را به حساب خودشان می‌گذارند

مطالبه گری و فشار بر رئیس جمهور زیاد است/ مجلس برای رای اعتماد سخت گیری نکند

رییسینماینده ادوار مجلس اظهار کرد: در ابتدای زمان مشخص شدن شرایط خوب آقای رییسی در انتخابات هر کسی از دیواری بالا آمد و پرچمی بلند کرد و می گفت من در ستاد آقای رییسی هستم.

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده ادوار مجلس،در رابطه با رای اعتماد به وزرای آیت الله رییسی اظهار کرد: فشار روی آقای رییسی واقعا زیاد است بعد از ردصلاحیت ها مسجل شد که آقای رییسی قطعا رییس جمهور خواهد شد و هر کسی به هر طریقی، خودش را به ایشان وصل کرد.

او افزود: اگر افرادی مثل آقای لاریجانی و دیگران تایید صلاحیت می شدند قطعا این افراد در انتخابات همراه آقای رییسی نبودند ولی به محض مشخص شدن شرایط خوب آقای رییسی، هر کسی از دیواری بالا آمد و پرچمی بلند کرد و می گفت من در ستاد آقای رییسی هستم.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: همان زمان پیش بینی می شد این افراد بخاطر کابینه به آقای رییسی فشار زیادی می آورند. امروز جریان های مختلف پیروزی آقای رییسی را به حساب خودشان می گذارند. ولی واقعا مساله به این شکل نبود و شرایط آقای رییسی مساعد بود شعارهای خوبی می داد و وعده فساد ستیزی باعث می شد رغبت به ایشان حتی در طیف های مخالف هم، وجود داشته باشد.

او ادامه داد: امروز آقای رییسی کابینه ای را معرفی کرده است که شرایط برای او بسیار بسیار سخت است و زمان برای او کم است و مطالبه گری و فشار بر ایشان زیاد است. امروز باید تلاش شود و به آقای رییسی کمک شود تا کابینه او رای بیاورد. من در تمام مصاحبه هایم در همه دولت ها تنها یک حرف داشتم کابینه را باید خود رییس جمهور انتخاب کند. چون در قانون آمده و مجلس باید به کابینه دولت رای بدهد وقتی رای داد سختگیری زیادی نکند و مجلس از نقش نظارتی خود استفاده کند نه از نقش تاییدیه اش.

ایمن آبادی تصریح کرد: مردم امروز از مجلس انتظار دارند به سرعت کاندیداها را تایید کند و اذیت نکند. امروز 540 تا 550 نفر کشته شده اند رهبری بسیار ناراحت هستند، ایشان پیام دادند و امروز نباید روی موضوعات این چنینی گیر بدهند.

نماینده ادوار مجلس در پایان گفت: آقای رییسی زمانی در قوه قضاییه بود و بر پرونده ها اشراف داشت و شناخت داشت، به احتمال زیاد پیش بینی می شود همه مطالعات پیش تر انجام شده است و افراد انتخاب شده اند. شرایط کشور بحرانی است کشته شدگان زیاد هستند تورم بالا است و گرانی سرسام آور ست و کالاها گم شده است باید به خاطر مردم به سرعت کابینه را تعیین کنند.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا