آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

با احترام علیه بازار گرمی مجیدی فهرست “نمی‌خواهمتان‌ها” را منتشر کرد!

مجیدیرفته رفته به روزهای ابتدایی نقل و انتقالات نزدیک می شویم. تیم ها می توانند از 25 مرداد بازیکنان جدید را به ترکیب خود اضافه کنند.

به گزارش تدبیرشرق، طبیعی است بازیکنان در این بازار به دنبال انتخاب بهترین تیم و بالاترین دستمزد باشند و برای رسیدن به مقصود از راهکارهای مختلف استفاده می کنند که یکی از این ها استفاده از فضای مجازی هستند. البته گاهی اسامی که پیرامون برخی از تیم ها مطرح می شود دور از واقعیت است و به نظر می رسد بیشتر جنبه بازار گرمی دارد. این در فصول گذشته مورد اشاره مدیران عامل باشگاه هم بوده که بازیکن به هنگام عقد قرارداد مدعی می شود از تیم رقیب هم پیشنهاد دارد! و حتی تهدید می کند اگر با او قرارداد بسته نشود راهی دفتر باشگاه تیم رقیب می شود و بلافاصله قرارداد امضاء می کند.

عدم همسویی باشگاه ها به این رفتارها دامن می زند؛ و امروزه بیشتر شایعات در فضای مجازی مطرح می شود و چنان به آن پرداخته می شود که به باور باشگاه ها خبر واقعی جلوه می کند. تیم های بزرگ بیشتر در تیررس قرار دارند به این خاطر که مطرح شدن اسم بازیکن کنار نام بزرگ می تواند قیمت بازیکن را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد. این موجب ناراحتی باشگاه ها و حتی مربیان می شود و گاهی نسبت به این موضوع واکنش نشان می دهند. از جمله فرهاد مجیدی. سرمربی استقلال که از مطرح شدن نام برخی از بازیکنان در کنار نام استقلال ناراحت شده بود نسبت به این اخبار واکنش نشان داد. نام هایی که البته به نظر می رسد در حد و اندازه های استقلال نیستند و طرح نامشان در فضای مجازی که البته ممکن است مسبب آنها بازیکنان نباشد برای رسیدن به اهداف در بازار نقل و انتقالات است.

البته فرهاد مجیدی برای اینکه مستقیم اشاره ای به نام این بازیکنان نکند در آخرین مصاحبه اش اسامی این بازیکنان در یک سوال واضح او پرسیده شد و سرمربی تیم استقلال با احترام به نام این بازیکنان حضور آنها در لیست خرید تیم آبی را رد کرد. اسامی بازیکنانی که برای حضور در استقلال مطرح شده بودند این ها بودند:« سجاد شهباززاده، امید سینک، وحید محمدزاده، حامد فلاح‌زاده، فرشاد محمدی‌مهر و‌ میثم تیموری» فرهاد مجیدی هم در پاسخ به حضور این بازیکنان در لیست استقلال گفت:« تمام بازیکنانی که نام بردید، از بهترین‌های لیگ ما هستند و حتما خواهان زیادی دارند، اما تا این لحظه در لیست من قرار ندارند.»

این خیلی خوب است که باشگاه ها لیست خرید و فروش خود را منتشر کنند یا دست کم اگر بازیکنی در لیست خرید آنها قرار ندارد به طور رسمی بدان اشاره کنند. تکرار این موضوع موجب می شود هیچ بازیکن و مدیر برنامه ای تصمیم به استفاده از فضای مجازی برای بازار گرمی نگیرد به خصوص که تکذیب باشگاه ها برای بازیکنان در نقل و انتقالات ضد تبلیغ است و از همه مهمتر موجب می شود در بازار نقل و انتقالات شفاف و روشن پیش رود. این رفتار به بازار گرمی بازیکنان به خصوص در فضای مجازی پایان خواهد داد.

/ورزش سه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا