آخرین خبرهااستان هااقتصادیخبر داغ

نخستین گام سرپرست شهرداری واعضای شورای شهرچاف وچمخاله درزمینه جذب سرمایه گذار

سرمایه گذارنشست سرپرست شهرداری واعضای شورای شهرچاف وچمخاله با سرمایه گذاردرزمینه گردشگری برگزارشد

شهر ساحلی چاف و چمخاله که در ۱۰ کیلومتری شهرستان لنگرود واقع شده است ، یکی از زیباترین شهرهای استان گیلان به شمار می آید که به دلیل ساحل زیبا و طبیعت بی نظیر ش گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. این شهر گردشگری و تخصصی، از پتانسیل بالایی برای تبدیل به شهر نمونه گردشگری استان و یا حتی کشور برخوردار است . شهرچاف وچمخاله که به عنوان یک منطقه ویژه اقتصادی از آن تعریف شده، هم شرایط مناسبی برای شنا دارد ،هم میتوان از نمای کوهستان و طبیعت زیبای مزارع در کنار ساحل بسیار تمیز و زیبای آن لذت برد . وجود رودخانه بزرگ چمخاله و ساحل ماسه ای و تالاب زیبایش، این شهر را به نگین استان گیلان معروف کرده است . این ساحل همچنین از امکانات ویژه ای برای بانوان در طرح سالم سازی برخوردار است و هر ساله در ایام مختلف سال، گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند.
با این تفاسیرظهر امروزسرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر چاف و چمخاله با رضا رفوگران یکی از سرمایه گذاران بنام و قدیمی با سابقه ۱۸ ساله در استان گیلان ، در خصوص مباحث راهسازی و گردشگری به بحث و تبادل نظرپرداختند.
در این جلسه مهندس رضا رفوگران که هم اکنون در حال ساخت شهرک ویلایی و توریستی در چاف وچمخاله می باشد ، گفت : با توجه به اینکه شهر چاف و چمخاله از حیث توریست پذیری از جایگاه ممتازی برخوردار می باشد، اینجانب و تیم همراه ما می‌تواند، نسبت به احداث پارک آبی و پارک های پژوهشی( دکتر لند، رویا پارک و هیومن پارک ) اقدام نمایند.
در ادامه نیک پی سرپرست شهرداری چاف و چمخاله ضمن تشکر از اعضای شورا و سرمایه گذار گفت : قطعا مهمترین نگاه ما در این دوره جذب گردشگر می باشد . از آن جایی که مهندس رفوگران سالها در گیلان سرمایه گذاری های موفق داشته است و از این شهر نیز اطلاعات کافی دارد، ما این نشست را به فال نیک می‌گیریم .
وی افزود: سرمایه گذاری در زمینه های پارک، شهربازی مناسب، کافی شاپ های زیبا و رستوران‌ها ی شیک ، ماشین های کارتینگ و پینت بال، از جمله مواردی است که می‌تواند در این شهر سرمایه گذاری گردد. ضمن آنکه روشنایی در کنار ساحل یکی از نیازهای اساسی آن می باشد. سرپرست شهرداری چاف و چمخاله خاطرنشان کرد: سواحل این شهر نسبت به سواحل مازندران بسیار زیباتر است ،منتها در آن مناطق سرمایه گذاری شده است اما در سواحل چاف و چمخاله هنوز کار مفیدی انجام نشده است .
وی افزود : این شهر ۱۸ کیلومتر ساحل دارد و ما باید به گونه‌ای سرمایه گذاری نماییم که بتوانیم هر چهار فصل سال از آن بهره ببریم.
در ادامه این نشست مهندس ذاکری  معاونت عمرانی شهرداری چاف و چمخاله اظهار داشت : مهندس رفوگران علاوه بر کار در معدن داری وراه سازی ، از ارتباطات بسیار بالایی برخوردار است که می‌تواند در زمینه سرمایه گذاری در قسمت های مختلف ، کمک حال این شهر باشد.
وی افزود : فکر می‌کنم این شورا یک دوره طلایی را سپری خواهدکرد . زیرا اعضای آن از تخصص و تجربه خوبی برخوردارند و این شهر نیز پتانسیل بالایی در جهت سرمایه گذاری دارد.
مهندس ذاکری افزود : به جرأت می توان گفت اگر بیماری کرونا نبود در این ساحل جای پارک برای ماشین ها وجود نداشت .
وی یادآور شد: هرچند چاف و چمخاله ۱۲ سال است که تبدیل به شهر شده است و اقدامات خوبی هم در آن صورت گرفته ،اما به نظر می رسد خدمات‌رسانی در این ساحل جا مانده است که انشاءالله با سرمایه‌گذاری در این بخش ، بتوانیم موجبات ترغیب بیشتر گردشگران برای سفر به این شهر را فراهم نماییم.

در پایان اعضای شورای شهر ضمن بیان نقطه نظرات خود و استقبال از سرمایه گذار ، اظهار داشتند: در این دوره همه ما آین آمادگی را داریم که از وجود تک تک سرمایه گذاران عزیز در حوزه های مختلف بهره مند گردیم.

/همای خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا