آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

فولاد حریف ملوان در نیمه نهایی جام حذفی شد/ملوان در انتظار هفتمین فینال

جام حذفیبراساس قرعه‌کشی انجام شده، ملوان نماینده استان گیلان در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف فولاد می‌رود و در دیگر بازی استقلال در ورزشگاه آزادی با گل گهر بازی خواهد کرد.

به گزارش تدبیرشرق، مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ و با حضور سهیل مهدی مدیر مسابقات، امیر حسین روشنک مسؤول جام حذفی و نمایندگان چهار باشگاه صعود کرده به این مرحله برگزار شد.

براساس قرعه‌کشی انجام شده، استقلال در ورزشگاه آزادی با گل گهر سیرجان بازی خواهد کرد و در مسابقه دیگر این مرحله دو تیم فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی به مصاف هم خواهند رفت.

همچنین طبق اعلام مسؤولان سازمان لیگ مرحله نیمه نهایی مسابقات ۱۳ مرداد یعنی پنج روز پس از برگزاری هفته پایانی لیگ بیستم برگزار خواهد شد و مسابقه فینال هم چهار روز بعد در تاریخ ۱۷ مردادماه برگزار می‌شود تا به صورت رسمی پرونده مسابقات فصل جاری فوتبال ایران در میانه‌های مردادماه بسته شود.

سرپرست ملوان بندرانزلی بااشاره به مواجه شدن تیمش با قرعه سه اظهار کرد: امیدواریم شاگردان مازیار زارع که دو روز پیش آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی را با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل خیبرخرم آباد پشت سر گذاشتند، برای هفتمین مرتبه به فینال مسابقات جام حذفی در تاریخ باشگاه راه پیدا کنند.

حسین برومند با اشاره به ادوار قبلی جام حذفی گفت: در ۶ مرتبه قبلی این تیم دو بار قهرمان شده و چهار مرتبه هم مقابل پرسپولیس (۳مرتبه) و شاهین اهواز از رسیدن به قهرمانی بازمانده است.

وی با اشاره به قرعه این تیم که باید در مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه فولاد آره نا به مصاف فولاد خوزستان برود، اینطور واکنش نشان داد که قرعه کشی خوب بود، ما تیمی جنگنده هستیم با بازیکنان و مربی جنگجو و هر بازی برای بردن به زمین می‌رویم.

آخرین حضور ملوان بندرانزلی در فینال به سال ۱۳۹۰ باز می‌گردد که مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی شکست خورد و حالا این تیم که یکی از پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی ایران به شمار می‌رود بار دیگر فرصت رسیدن به فینال را در پیش دارد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا