آخرین خبرهاخبر داغفرهنگی و هنری

از ” عرصه ی خیال ” به پهنای بوم/آثار نقاشی یک بانوی هنرمند در قالب نمایشگاهی با عنوان ” عرصه خیال” در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

عرصه ی خیالبه گزارش تدبیرشرق ؛ نمایشگاه نقاشی عرصه خیال کاری از نسیبه صادق نژاد از تاریخ ۱۹ الی ۲۴ تیر۱۴۰۰ در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برای عموم به نمایش در امده است.

این نمایشگاه شامل ۴۰ اثر حاصل سه سال مطالعه رنگی و سبکی این بانوی هنرمند می باشد که در ابتدا با سبک ناتورالیسم شروع و کم کم به سمت اکسپرسیونیسم گرایش پیدا کرد و کارهای اخیر بیشتر بازتاب ذهنیت و با سبک مفهومی می باشد . تکنیک در بیشتر کارها اکریلیک روی بوم و در تعدادی موارد، ترکیب مواد و رنگ روغن است. این نمایشگاه دومین نمایشگاه انفرادی وی است که رویکرد کارها با نمایشگاه نخست کاملا متفاوت می باشد و تاکنون در ۹ نمایشگاه گروهی در تهران، گیلان و مازندران شرکت کرده است .
نسیبه صادق نژاد فارغ التحصیل‌ کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه آزاد تهران است که به مدت ۱۰ سال به حرفه نقاشی روی آورده و تقریبا سه سال در آموزشگاه هنری درفک لاهیجان مشغول به تدریس نقاشی می باشد.
علاقمند می توانند در تاریخهای یاد شده صبحها از ساعت ۱۱ الی 13 و عصرها از ساعت ۱۸ الی ۲۰ از این نمایشگاه دیدن نمایند.

/روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا