آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

توصیه کونته به تیم ملی ایتالیا برای پیروزی در فینال

فینالآنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر، معتقد است که ایتالیا برخلاف انگلیس تجربه زیادی از حضور در فینال ها دارد و این موضوع می‌تواند به آنها کمک کند.

به گزارش تدبیرشرق، یکشنبه شب رقابت‌های یورو به پایان می رسد و دو تیم انگلیس و ایتالیا فینال مسابقات را در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار می‌کنند؛ دو تیمی که در مرحله نیمه نهایی سختی فراوانی را متحمل شدند چراکه انگلیس با پنالتی مشکوک در وقت‌های اضافه دانمارک را شکست داد و در سمت مقابل ایتالیا در ضربات پنالتی بر اسپانیا غلبه کرد و راهی فینال شد.

آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر، معتقد است که ایتالیا با شایستگی کامل به فینال رسیده و از طرفی راهکاری برای پیروزی این تیم مقابل انگلیس ارائه داده است. او گفت: “ایتالیا کاملاً شایسته حضور در فینال است زیرا آنها از همه حریفان خود کامل تر نشان دادند و توانایی مقابله با موقعیت‌های مختلف چه با توپ و چه بدون توپ را دارند.

آنها همیشه سعی داشتند ایده ها، هویت و سبک خود را حفظ کنند و همچنین می توانستند با ویژگی های فیزیکی، فنی و تاکتیکی حریفان خود سازگار شوند و بهترین راه را برای رسیدن به بهترین نتیجه پیدا کنند.”

کونته در ادامه توصیه ای برای پیروزی ایتالیا بر انگلیس در فینال ارائه داد: “روشی که من پیشنهاد می کنم این است که ایتالیا به لحاظ ایجاد موقعیت خطرناک گلزنی بر بازی تسلط داشته باشد. این اتفاق در دیدار برابر اسپانیا رخ نداد. این یک مسئله حیاتی است زیرا شما می توانید دائم توپ را در اختیار داشته باشید اما تا موقعیت خلق نکنید، شوت نزنید و گلزنی نکنید برنده نخواهید شد.

شکست دادن ایتالیا دشوار است زیرا ما فضاهای زیادی را در اختیار حریف قرار نمی دهیم. از طرفی در قسمت عقب زمین بازیکنانی نظیر جانلوئیجی دوناروما، لئوناردو بلوچی و جورجو کیه لینی را داریم. من دوناروما را یکی از سه دروازه بان برتر جهان می دانم.  در مورد بونوچی و کیه لینی چه می توانیم بگوییم؟  حتی پس از هزار جنگ، آنها هنوز بوی خون می دهند.  ذهنیت، شخصیت و قدرت برنده شدن.  در برخورد با لحظات دشوار ، آنها کاملاً بهترین بازیکنان نقش خود هستند.”

کونته در ادامه به تجربه کم تیم ملی انگلیس در فینال طعنه زد و گفت: ” ما هواداران کمتری در استادیوم خواهیم داشت، اما تجربه بیشتری نسبت به آنها در زمین بازی داریم. ما می دانیم که بازی فینال به چه معناست. ما همچنین می دانیم که چگونه در آن برنده شویم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا