آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

شرایط تسهیلات جدید از محل بازپرداخت وام روستایی ابلاغ شد

وام روستاییمدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان از ابلاغ شرایط تسهیلات جدید از محل بازپرداخت وام روستایی خبر داد.

دکتر یونس رنجکش در جلسه هماهنگی و بررسی تسهیلات پرداختی اشتغال پایدار روستایی افزود : این شیوه نامه از سوی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به بانک های عامل اعلام شده است.
وی اضافه کرد: در این شیوه نامه طرح هایی که در سال های ۹۷ و ۹۸ تسهیلات دریافت و نیازمند وام تکمیلی باشند و یا طرح هایی که دارای بالای ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی باشند از اولویت برخوردارند.
وی اظهار داشت : طرح های نیازمند به سرمایه در گردش برای حفظ اشتغال ، طرح هایی که متقاضی ان دانش آموخته مراکز اموزش عالی لست ، طرح های در نوبت تایید کمیته فنی ، طرح هایی که دوران مشارکت و تنفس انها کمتر از ۱۸ماه است و طرح های توسعه زنجیره تولید و دانش بنیان می توانند از محل بازپرداخت تسهیلات توسعه پایدار روستایی وام دریافت کنند.
به گفته مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان فرایند دریافت تسهیلات از محل یاد شده طبق روال گذشته پس از ثبت نام متقاضی و بررسی دستگاه اجرایی و طرح در کمیته فنی به بانک عامل اعلام و بر اساس شرایط پرداخت می گردد.
وی از بانک های عامل استان خواست تا با پیگیری این شیوه نامه و بررسی میزان تسهیلات بازپرداخت شده شرایط جدید را برای متقاضیان فراهم کنند.
رنجکش افزود : با توجه به این شرایط منابع جدیدی برای توسعه طرح های تولیدی و خدماتی و اشتغالزایی در استان فراهم شده است که باید با همکاری و همراهی های دستگاههای اجرایی و بانک های عامل این اعتبارات جذب شود.
وی از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیرخانه کمیته فنی خواست تا پیگری های جدی در این زمینه از دستگاههای اجرایی داشته و با هدایت متقاضیان شرایط جذب اعتبارات را فراهم کند.
وی اظهار داشت: این تسهیلات با بهره چهار درصد برای ایجاد کار افرینی و اشتغال در روستاها پرداخت می شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا