آخرین خبرهااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

جنجال شهاب مظفری؛ چرا خواننده پاپ با «یاس» درگیر شد؟

یاسشهاب مظفری در موزیک ویدیوی جدیدش با گفتن جملاتی، چون رپر سفارشی تمومه برو بگیر بشین سعی دارد تا به سبک یاس خواننده مشهور رپ جواب انتقادش را بدهد. اما این دیس شهاب مظفری جنجالی شده

به گزارش تدبیرشرق،اواخر سال ۹۷ بودخواننده که یاسر بختیاری با انتشار موزیک رپ جدیدش به نام «سفارشی» بدون نام بردن از شخص خاصی به انتقاد از عده‌ای از خوانندگان و مناسبات پشت پرده سبک پاپ پرداخت. پس از شنیده شدن این قطعه و همچنین پوستری که کاور آهنگ سفارشی بود، شهاب مظفری با انتشاری متنی در صفحه اینستاگرامش به انتقاد از یاس پرداخت.

انتقاد یاس

ابتدا یاس در پوستر آهنگش نوشته بود ««امید که باب میل باشه. البته طبیعتاً این آهنگ به گوش عده‌ای خوشایند نخواهد بود. چون حقیقت‌هایی بازگو شده که دلایل ضعف و بی‌هویت شدن هنر و موسیقی ایران هست؛ و امیدوارم بجای موضع‌گیری‌ها این معایب رو ببینیم و برطرف کنیم. چون اگر چنانچه با همین روال به این مسیر ادامه بدیم گوش‌ها و چشم هامون به ضعیف‌ترین سلایق سوق خواهد یافت و به‌دردنخورترین‌ها به‌عنوان الگوی رفتاری به جامعه معرفی خواهند شد؛ و ناگفته نَمونه که این اتفاق متأسفانه افتاده. این آهنگ تلنگری به گوش‌هاست. امیدوارم که پیام این اثر در عین تلخ بودن مفید واقع بشه. در غیر این صورت این راه ادامه دارد. اسم به اسم.»

پاسخ شهاب مظفری

پس از انتشار این یادداشت انتقادی از سوی یاس، بلافاصله شهاب مظفری در اینستاگرامش به صحبت‌های یاسر بختیاری واکنش نشان داد و نوشت: «پسر خوب تویی که میشینی یک آهنگ میدی حواست نیست چی داری میخونی و همه بچه‌های خواننده رو میبری زیر سوال. ببین عزیزم بقیه رو نمی‌دونم، ولی منم بچه همین کوچه خیابونم که تو توش بزرگ شدی. منم خیلی چیزارو دوست داشتم بخونم، ولی نخوندم خیلی از کارایی هم که خوندم دوست نداشتم.
«خوب گوش‌هات رو باز کن مستقیم به خودت می‌گم، چون خودت جو راه انداختی، اولاً من خوندم که دل مردمم و طرفدارام شاد بشه و حالشون خوب باشه وگرنه من خودم ته کوچه غم‌باد گرفتم یک عمره، دومیشم هر وقت از نزدیک دیدمت میگم یادم بنداز. من خودم آهنگاتو گوش میدادم و میدم، ولی یادت نره زبون سرخ سر سبز را به باد می‌دهد. اگه می‌خوای جای بالادستت بشینی هلش بده بالاتر، خیلی قشنگتره. این قانون زندگیه منه.»
پس از انتشار نوشته جنجالی مظفری، یاسر بختیاری واکنشی نشانی نداد و این موضوع به باد فراموشی سپرده شد.

علت دیس کردن یاس از سوی شهاب مظفری چه بود؟

اما علت این واکنش ناگهانی شهاب مظفری پس از حدود سه سال چیست؟ چرا باید یکباره سبکش را عوض کرده و سعی کند به سبک رپر‌ها یاس را دیس کرده و خود را وارد حاشیه‌ای از یاد رفته کند؟
شهاب مظفری در موزیک ویدیوی جدیدش با گفتن جملاتی چون، رپر سفارشی تمومه برو بگیر بشین، سعی دارد تا به سبک یاس جواب انتقادش را بدهد، اما جوابی که بسیار کهنه شده و احتمالا با قصدی که قبلا درباره آن برنامه ریزی شده است، وارد این حاشیه سازی می‌شود.
هرچند تاکنون یاس ترجیح داده به سکوتش ادامه دهد، اما هم سبک هایش و طرفداران موسیقی رپ حسابی از خجالت مظفری درآمده اند. به زبان رپر‌ها اگر بگوییم خواننده هایی، چون سهراب امجی، امیر اپیکور و آرتا به شهاب مظفری در اینستاگرام دیس‌بک داده اند.
از سوی دیگر هم هواداران یاس در توئیتر و اینستاگرام به صفحه شخصی مظفری حمله کرده و به مخالفت با اقدام جدید او پرداخته اند.
البته اگر بازخورد موزیک ویدیوی جدید شهاب مظفری را بررسی کنید، می‌بینید که اثرات مثبت جنجال به راه افتاده او بیشتر از اثرات منفی بوده است. چراکه در طول ۴۸ ساعت موزیک جدیدش ۳ میلیون و دویست و هشتاد وهشت هزار بازدید داشته است، این بازدید در مقایسه با دیگر موزیک هایش رکوردی جدید محسوب می‌شود.
اما انگار مظفری قصد ندارد به جنجالش پایان دهد. او ساعات گذشته با انتشار پستی جدید با عنوان خانه شیشه ای، عنوان کرد: «گفته بودم یه رو حرف می‌زنم، نگفته بودم؟ حالا وقتشه». مظفری در متن پستش هم تاکید کرده است: «خدا با من است، مترسک از زمین برید پاااشو، لباس باغبونو آتیش زد»
عنوان خانه شیشه‌ای نام یک فیلمی سینمایی به کارگردانی امیر پورکیان است که قرار است مظفری بعنوان یکی از نقش های اصلی فیلم جلوی دوربین برود. براساس اعلام روابط عمومی پروژه خانه شیشه ای، شهاب مظفری در این فیلم نقش یک خواننده آزاده را بازی می‌کند که با ایستادن در مقابل مافیا و افشاگری، قید استیج را می‌زند.
به اعتقاد برخی منتقدان، جنجال سازی های اخیر او برای جذب مخاطب برای به تماشا نشستن تجربه جدید شهاب مظفری جدید در دنیای بازیگری است. این منتقدان می گویند که بازیگری مظفری هم همچون صدایش تعریفی نخواهد داشت و باید منتظر یک مبتذل تازه در سینما باشیم.
اما خبر بازی شهاب مظفری در یک سریال، اتفاقی جالب برای هواداران او بود و برخی از آن ها به حمایت از مظفری پرداخته اند.
/خبرهای فوری ومهم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا