آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد: اول مهر جشن حضور دانش آموزان در مدارس/انجام بیش از ۶۸ درصد آموزش‌ها از شبکه شاد

اول مهرمدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: بیش از ۶۸ درصد آموزش‌ها از شبکه شاد انجام شده است و امیدواریم با واکسیناسیون عمومی، سال تحصیلی به صورت حضوری آغاز شود.

محمد رحمتی در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: سال تحصیلی جاری با تلاش همه فرهنگیان و همکاری اولیا با وجود بحران کرونا ویروس به نحو مطلوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان میزبان بیش از ۱۴ هزار نفر از دانش آموزان گیلانی در آزمون کنکور بود اظهار داشت: امتحانات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: ستاد ثبت نام در آموزش و پرورش فعال شده و قرار است طبق برنامه، سال تحصیلی آینده بدون دغدغه آغاز شود و هم اکنون روند ثبت نام در تمامی پایه‌ها جریان دارد.

رحمتی اذعان کرد: امسال پیش بینی شده بایستی حدود ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از نیروهای خود را برای فعالیت در سال جدید ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به بی‌بدیل بودن آموزش حضوری دانش آموزان اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده برای آغاز روند واکسیناسیون، اول مهر امسال را به شکل حضوری برای دانش آموزان جشن خواهیم گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: طبق آمار اعلام شده در این جلسه، شبکه شاد با آموزش بیش از ۶۸ درصد دانش آموزان در سال تحصیلی، بالاترین و جامع‌ترین مرجع آموزش غیرحضوری محسوب می‌شود.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا