آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغسیاسی

رئیس جبهه اصلاحات گیلان: لیست جمهور با هفت کاندیدا برای شورای شهر رشت معرفی شد

اصلاحات

به گزارش تدبیرشرق, رئیس جبهه اصلاحات گیلان از مردم شهر رشت درخواست کرد تا در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت به « لیست جمهور » رای دهند.

جمشید رسایی گفت: جبهه اصلاحات استان گیلان پس از بررسی‌هایی که در دو کمیته برنامه‌ریزی و پایش انجام داد، براساس شاخص‌های از پیش تعیین شده تصمیم گرفت در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت از ۷ کاندیدای این حوزه انتخابیه با عنوان لیست جمهور حمایت کند. اسامی افراد این لیست به ترتیب حروف الفبا عبارت است از:

۱ – مهدی اسمعیلی – کد انتخاباتی ۱۶۵
۲ – بهنیا ثابت رفتار – کد انتخاباتی ۲۶۹
۳ – حسن رجیون – کد انتخاباتی ۴۷۴
۴ – سعید عبدالله زاده – کد انتخاباتی ۵۹۵
۵ – امیررضا کریمی آذر – کد انتخاباتی ۶۸۱
۶ – میرحسین مومنی زاده – کد انتخاباتی ۶۹۲
۷ – مجتبی میرزایی – کد انتخاباتی ۷۹۲

رسایی در ادامه با بیان اینکه ارایه هرگونه لیست دیگری از سوی اصلاح طلبان تکذیب می‌شود افزود : متاسفانه برخی رسانه‌ها اخلاق حرفه‌ای و رسانه‌ای را در انتشار اخبار رعایت نمی‌کنند و با انتشار اخبار نادرست به دنبال فریب مردم هستند.

رئیس جبهه اصلاحات گیلان همچنین با اشاره به خبر کذب برخی رسانه ها در مورد عدم اجماع اصلاح طلبان برای تهیه لیست شورای شهر گفت: اخبار مربوط به جبهه اصلاحات تنها از طرف رئیس و سخنگو جبهه اصلاحات بیان می شود.

رسایی جبهه اصلاحات گیلان را متشکل از ۳۲ تشکل و ۱۰ شخصیت حقیقی عنوان کرد و گفت: علیرغم رد صلاحیت تعدادی از کاندیداهای مدنظر، از میان کاندیداهای متقاضی حضور در لیست جبهه اصلاحات به این نتیجه رسید تا از هفت کاندیدا حمایت کند.

او افزود: ضمن آنکه دو کاندیدای مورد حمایت جبهه به دلایل مختلف از ادامه حضور در انتخابات منصرف شدند. و تعدادی از کاندیداها نیز‌ علیرغم شایستگی و توانایی خوب به واسطه فرصت زمانی کم نتوانستند از رای ۷۰ درصدی مجمع که لازمه حضور در لیست بود برخوردار شوند.

رسایی با بیان اینکه کمیته‌های ذیربط سوابق، توانایی‌ها و برنامه‌های کاندیداها در مراحل مختلف مورد بررسی قرار دادند گفت: برنامه های کاندیداها با برنامه‌های تدوین شده جبهه جهت بهبود وضعیت شهر رشت تطبیق داده شده است.

رئیس جبهه اصلاحات گیلان در پایان گفت: کاندیداهای این جبهه متعهد به اجرای این برنامه‌ها شده‌اند و متن میثاق نامه امضا شده در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا