آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

سخنگوی ستاد دکتر همتی در گیلان عنوان کرد: آمادگی ستاد برای برگزاری مناظره با نمایندگان سایر کاندیداها/ آقای کربلایی پیشنهاد مناظره را نپذیرفت!

مناظرهسخنگوی ستاد دکتر همتی در گیلان گفت: ما آمادگی داریم در فرصت باقیمانده از ایام تبلیغات با نمایندگان سایر کاندیداها وارد فضای مناظره بشویم. چرا که اعتقاد داریم این انتخابی بین دو اندیشه و دو روش متفاوت برای مدیریت کشور است و برای نمایاندن این تفکر و روش کشورداری در برابر رأی دهنگان نیاز به گفتگو و مناظره بین طرفین است.

پورقربانی ادامه داد: ما اخیرا به آقای کربلایی که از چهره های شناخته شده جریان اصولگرایی در گیلان هستند پیشنهاد مناظره داده ایم؛ اما ایشان نپذیرفتند. این در حالیست که ما همواره از گفتگو در مقابل مردم و مخاطبان استقبال میکنیم و از این پس نیز آمادگی داریم تا با افراد مطرح در ستادهای دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری سیزدهم، وارد گفتگو و مناظره بشویم.

سخنگوی ستاد همتی در گیلان در پایان با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری انتخاباتی رقابتی عنوان کرد: با این روش مناظره برگزار کردن در صدا و سیما میبینیم که شور انتخاباتی در جامعه راه نیفتاده و البته تمامی کاندیداها نیز در مناظره دوم نسبت به این شیوه اعتراض کردند. حالا ما امید داریم با برگزاری مناظره های منطقه ای بتوانیم بخشی از این نقیصه را جبران کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا