آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغسیاسی

اعضای مجمع نمایندگان گیلان میثاق نامه حمایت از آیت الله رئیسی را امضا کردند

آیت الله رئیسیعضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس گفت: ۵خردادماه اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی میثاق‌نامه‌ حمایت از آیت‌الله رئیسی را امضا کردند.

به گزارش تدبیرشرق, به نقل از تسنیم؛ محمدرضا احمدی اظهار داشت: مجمع نمایندگان گیلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 5 خردادماه برای نخستین بار در ادوار گذشته و در طول انقلاب میثاق‌نامه‌ای را برای حمایت از آیت‌الله رئیسی به‌عنوان یک رئیس جمهور انقلابی امضاء کردند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس خاطرنشان کرد: براساس  میثاق‌نامه‌ای که امضاء شد آقای آقازاده نماینده مردم رشت و خمام در مجلس به‌عنوان نماینده آیت‌الله رئیسی در استان گیلان انتخاب شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طبق این میثاق‌نامه همه اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس به‌عنوان اعضای ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در گیلان حضور دارند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: دفاتر نمایندگان استان گیلان در مجلس از 6 خردادماه به‌عنوان ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی اعلام می‌شود و لذا نمایندگان ما در شهرستان‌ها به‌عنوان محوریت ستاد آیت‌الله رئیسی فعالیت خود را آغاز کردند.

احمدی با تأکید بر بی‌سابقه بودن امضای این تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: این موضوع در طول ادوار گذشته بی‌سابقه بوده که همه نمایندگان پای یک کاندیداهای ارزشی، انقلابی و ولایت‌مدار به پا خیزند.

وی تصریح کرد: تمامی تشکل‌های وحدت ملی، ائتلاف نیروهای انقلاب، مجمع یاران و سایر تشکل‌ها در کنار مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس دست به دست هم می‌دهیم تا دولتی انقلابی، ارزشی و پیرو ولایت در رأس امور قرار گیرد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا