آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

فارس من: تمامی حقوق جاری کارگران شهرداری لوشان پرداخت شده است

شهرداری لوشانشهردار لوشان با تکذیب طلب هشت‌ماهه کارگران شهرداری لوشان گفت: طلب برخی از این کارگران به‌روز، برخی دیگر یک الی دوماه و فقط تعداد چند کارگر پنج ماه طلب دارند.

به گزارش تدبیرشرق، سامانه «فارس من» باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«چرا حقوق کارگران شهرداری لوشان پرداخت‌نشده است؟» یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این موضوع آورده است‌: «ما کارگران شهرداری لوشان علیرغم قول‌های پی در پی شهرداری متأسفانه هشت ماه حقوق دریافت نکردیم و حتی بعضاً بیمه ما هم پرداخت نمی‌شود،در این شرایط سخت اقتصادی چه کسی باید پاسخگو خانواده ما باشد؟»

در همین خصوص شهردار لوشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  از رودبار با بیان اینکه پرداخت حقوق پرسنل شهرداری یکی از وظایف شهردار است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری علاوه بر حل مشکلات شهری و ساماندهی آن، پرداخت به‌موقع حقوق کارگران و پرسنل شهرداری است که در این خصوص در این مدت اقدامات خوبی شکل‌گرفته است.

حسین خورسندی با تکذیب طلب هشت‌ماهه کارگران شهرداری لوشان گفت: بنده هفت ماه شهردار لوشان شده و حقوق تاکنون هرماه حقوق جاری کارگران پرداخت و حتی یک ماه اضافه‌تر هم به این زحمتکشان پرداخت‌شده است، در حالی این افراد از سال ۹۲ تا ۹۸ از شهرداری  لوشان طلب دارند که اقداماتی در این خصوص در دست انجام است.

وی با اشاره به پرداخت بیمه کارگران شهرداری لوشان در چند ماه اخیر تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته قسط بیمه این کارگران در چند نوبت به‌اضافه بیمه جاری آنان پرداخت‌شده و در اسفندماه سال گذشته مبلغ  ۳۰۰  هزار تومان  به پنج نفر از بازنشستگان پرداخت‌شده است.

شهردار لوشان با تأکید بر اینکه طلب برخی از کارگران شهرداری از ۶ ماه بیشتر نشده است، بیان کرد: طلب برخی از این کارگران به‌روز، برخی دیگر یک الی دوماه و فقط تعداد چند کارگر پنج ماه طلب دارند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا