آخرین خبرهااقتصادیخبر داغ

ارسلان صفری: شکایت کرده اند که چرا یک کافه شیک و به روز ساخته اید

گلایه مدیر جزیره ارشیا از شکایت منابع طبیعی؛ آقای فرماندار حمایت از سرمایه گذاران چه شد

جزیره ارشیامدیر جزیره ارشیا با اشاره به اشتغال بیش از ۲۰ نفر در این مجتمع گفت: از آقای فرماندار انتظار دارم که حامی سرمایه گذاران باشد.

ارسلان صفری، سرمایه‌گذار و مدیر جزیره ارشیا چمخاله(شماره۲) با بیان اینکه در این مجتمع تفریحات آبی و هوایی، جت اسکی، غریق نجات و پاراموتور در کنار رستوران، نمازخانه و… به گردشگران خدمات رسانی می کنند، اظهار داشت: حداقل فاصله با ساحل ۲۵۰ متر بوده و با سرمایه گذاری حدود ۵۰ میلیارد تومانی در وسعت ۲ هزار مترمربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه از کودکی در این منطقه فعالیت داشته است و از ساحل ۸۷ نیز در جزیره ارشیا بوده، یادآور شد: انتقاد می کردند که در اینجا سرویس بهداشتی، نمازخانه و رستوران وجود ندارد و همه اینها توسط ما احداث شد تا مسافران راحت باشند.

مدیر جزیره ارشیا با اشاره به اشتغال بیش از ۲۰ نفر در این مجتمع و راه اندازی آکادمی ورزشی گفت: از آقای فرماندار انتظار دارم که حامی سرمایه گذاران باشد. آیا کار غیرقانونی انجام داده‌ام که گزارش ها علیه من رد می‌شود و منابع طبیعی از من شکایت کرده است.

صفری با اشاره به احداث یک کافه شیک و به روز، گفت: از ما انتقاد می‌کنند که چرا با کپر، تخته و گونی نساخته‌اید؟! آیا آبرو و اعتبار شهر چمخاله با حضور سالیانه ۲۰ هزار گردشگر نمی‌رود؟

وی با اشاره به شکایت منابع طبیعی افزود: شکایت کرده ند که چرا در حریم دریا بنا ساخته آید. درحالی که ما وارد حریم دریا نشده‌ایم بلکه حوزه فعالیت ما مرتبط با دریاست و باید نزدیک دریا باشم و تنها یک سرویس بهداشتی احداث کرده این و آلاچیق تا کسی که شما میکند بتواند حداقل یک نوشیدنی زیر سایه بخورد.

صفری افزود: اگر جایی سیل بیاید و کسی غرق شود این نجات غریق و جت اسکی مجموعه ارشیا است که باید به کمک مردم بیاید. چه کسی برای جمع آوری سنبل های آبی بیش از ۳۰ قایق در اختیار مسئولان قرار داد؟

مدیر جزیره ارشیا گفت: اینکه برای شهر چمخاله آبرو و اعتباری فراهم کرده‌ام. آیا کار بدی بوده؟!

صفری با گلایه از اقدامات صورت گرفته گفت: جمع می کنم و می روم اما تکلیف افرادی که در اینجا شاغل شده اند چه میشود؟! آیا خدا راضی است؟!

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا