آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

ممنوعیت تردد بین شهری در گیلان لغو شد

تردد بین شهریجانشین رئیس ستاد کرونا گیلان از لغو ممنوعیت تردد بین‌شهری در گیلان خبر داد و گفت: با توجه به آغاز فصل زراعی از امروز تا پایان شهریور یعنی پایان فصل کشاورزی تردد خودروهای بومی در این استان مجاز است.

به گزارش تدبیرشرق، محمود قاسمی نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت کرونا در گیلان همچنان شکننده است، اظهار کرد: بعد از تعطیلات نوروز موج چهارم کرونا در گیلان آغاز و تعداد افراد ابتلا به کرونا در این استان به بیش از ۵۰۰ الی ۶۰۰ نفر رسیده بود که با تلاش کادر درمان خوشبختانه این آمار کرونا در این استان با کاهش مواجه شد.

وی با اشاره به زرد شدن هفت شهرستان گیلان گفت: بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شهر استان گیلان نارنجی و هفت شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

جانشین رئیس ستاد کرونا گیلان با تأکید لزوم توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس گیلان بیان کرد: امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری برگزارشده و باید نگرانی اولیا و کادر مربیان و معلمان در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برطرف شود هرچند با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا تمهیدات لازم اتخاذ شد.

قاسم نژاد با اعلام نحوه دریافت: کارت ورود به جلسه آزمون امتحانات پایه نهم و دوازدهم افزود: کارت ورود به جلسه آزمون به‌صورت الکترونیکی صادرشده و با پیگیری‌های انجام‌شده نیاز به حضور فیزیکی دانش آموزان برای دریافت کارت نیست.

وی از لغو ممنوعیت تردد بین‌شهری در گیلان خبر داد و گفت: با توجه به آغاز فصل زراعی از امروز تا پایان شهریور یعنی پایان فصل کشاورزی  تردد خودروهای بومی در این استان مجاز است ولی همچنان ممنوعیت تردد شبانه در گیلان به قوت خود باقی است، هرچند در صورت تغییر رنگ‌بندی کرونایی مصوبه لغو خواهد شد

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا