آخرین خبرهااسلایدرحوادثخبر داغ

بندرانزلی رخ داد؛ آتش سوزی گسترده در مجموعه تجاری خاطره

آتش سوزیمهرداد رضا پور رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر انزلی گفت: متاسفانه مجموعه کارآفرین خاطره واقع در منطقه طالب آباد بندر انزلی با تمام تلاش نفس گیر ۴ ساعته اتش نشانان در شعله های مهیب آتش از بین رفت .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان مهرداد رضا پور رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر انزلی با اعلام این خبر اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۷:۵۸ عصردیروز به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله ۱۵ آتش نشان از سه ایستگاه به وسیله ۷ دستگاه خودروی اطفایی و یک خودرو تانکر آبرسان به محل حادثه اعزام شدند. که اولین خودروی اعزامی از ایستگاه ۴ این سازمان پس از ۸ دقیقه در محل حضور یافت.

 رضاپور تصریح کرد:  هنگامی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدن آتش حجم وسیعی از مجموعه را در بر گرفته بود که با توجه به وجود انبوه وسیعی از  البسه اطفای حریق بسیار سختی را مواجه بودیم که در حین عملیات جهت پوشش کمکی مجبور به فراخوان تعدادی از  نیروهای غیر شیفت نیز شدیم . اطفائ کامل این حریق بیش از ۴ ساعت نفس گیر بطول انجامید.

وی گفت :متاسفانه دو تن از آتش نشانان سازمان آتش نشانی بندر انزلی دچار دود گرفتگی و کمی سوختگی گردیدند که هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند .

رضا پور افزود:در این حریق عزیزانی از  آتش نشانی منطقه آزاد . آتش نشانی اداره بندر . آتش نشانی نیروی دریایی . و آتش نشانی رشت نیز جهت کمک رسانی حضور داشتند.

وی گفت:علت آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا