آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

شهردار رشت: بهره برداری از پروژه خیابان ۸ دی در عید سعید فطر

خیابان ۸ دیشهردار رشت در صحن علنی شورا از بهره برداری پروژه خیابان ۸ دی در عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق، شهردار رشت با حضور در صحن علنی شورا با اشاره به پروژه های در دست اجرای شهرداری رشت اظهار داشت: خوشبختانه پیگیریهای مستمر شهرداری در تسریع روند پروژه ها منجر به بازگشایی مسیر خیابان شهیدان عاطفی به امین الضرب گردید که با بازگشایی این مسیر بخشی از ترافیک شهر کنترل خواهد شد.

وی افزود: قصد داریم طی هفته آینده پیرامون زمین‌های مسکن مهر، دادخواستی مبنی بر الزام بر تنظیم سند توسط مسکن و شهرسازی آماده کنیم و مشکلات این بخش نیز برطرف می شود.

سید محمد احمدی به ساختمان شهرداری در میدان امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: در تلاشیم پس از تعاملات لازم، نسبت به تکمیل و بهره برداری از ساختمان شهرداری و پرداخت هزینه‌های پیمانکاری اقدام کنیم.

شهردار رشت با اشاره به پروژه هشت دی اذعان داشت : پروژه هشت دی از نظر زمانبندی عقب نیست و با توجه به اینکه تا پایان تیرماه از این بابت قرارداد داریم مصمم هستیم تا در روز عید فطر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

احمدی با بیان اینکه منطقه سه و چهار رشت از محلات کم برخوردار می باشد، گفت: با تاکید بر عدالت محوری و توزیع خدمات در محلات کم برخوردار حضور فعال تری در این دو منطقه داریم.

وی در پایان همچنین از ساخت و نصب چندین المان جدید در سطح شهر رشت خبر داد.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا