آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی صورت گرفت: تأکید نمایندگان مردم استان در مجلس یازدهم بر بهره گیری از همه ظرفیت ها به منظور ایفای نقش محوری در روند توسعه ای گیلان

منطقه آزاد انزلیبه گزارش تدبیرشرق،رسول فرخی میکال رییس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی که با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی متعلق به همه مردم گیلان است اظهار داشت: منطقه آزاد انزلی جایگاه عظیمی در اقتصاد منطقه دارد و می‌تواند در همه شئون زندگی مردم استان تاثیرگذار باشد.

منطقه آزاد انزلی

وی تسریع در پروژه های زیربنایی و توسعه اقتصادی،سرمایه‌گذاری،افزایش درآمد عمومی،ایجاد اشتغال سالم و حضور در بازارهای جهانی و منطقه‌ای را برخی از کارکردهای مناطق آزاد عنوان کرد و افزود: در این دوره جدید انتظار داریم به فلسفه وجودی منطقه آزاد توجه ویژه شود.

دکتر احمد دنیامالی نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر جایگاه ویژه منطقه آزاد انزلی در اقتصاد ملی تصریح کرد: نباید با برخوردهای سلیقه ای از ماموریت های خود فاصله بگیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: آنگونه که باید از ظرفیت منطقه انزلی به منظور رشد و توسعه همه جانبه در ابعاد ملی استفاده نشده و شایسته است در دوره زمانی باقی مانده دولت تدبیر و امید نقش این منطقه در اقتصاد دریا محورافزایش یابد.

مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دنبال رفع برخی از قوانین محدود کننده مناطق آزاد در مجلس هستیم افزود: در این شرایط اقتصادی که نگاه سیاستگذاران به کشورهای شرقی یعنی چین،روسیه و هند است باید اقدامات وسیع تری انجام داد که پاسخگوی نیازهای کشور باشد.

وی با تقدیر از اقدامات صادقانه نقوی در دوران سرپرستی سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: اوسط مقدم با پشتوانه قوی اجرایی و عمرانی که دارد می‌تواند در توسعه منطقه اقدامات خوبی انجام دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: نگاه به منطقه آزاد انزلی گردشگری است باید این نگاه به سمت تولید تغییر کند تا افزایش تولید و رونق اقتصادی و گردشگری توامان انجام شود.

/روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا