آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

سریال “ابر می‌بارد” در گیلان تولید می‌شود

ابر می‌باردسریال ۱۸ قسمتی «ابر می‌بارد» با موضوع کرونا در گیلان به‌زودی تولید می‌شود.

به گزارش تدبیرشرق، محمدباقر باقرزاده، مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان به همراه معاونین و عوامل تولید سریال «ابر می‌بارد» با ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و در خصوص کم و کیف تولید این سریال گفت‌وگو کردند.

کادر بهداشت و درمان رشادت‌های مثال‌زدنی از خود در دوران کرونا نشان داده است

ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر اصحاب رسانه به‌ویژه صداوسیما، اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان رشادت‌های مثال‌زدنی از خود در دوران کرونا نشان داده و شمار بالایی از مدافعان سلامت به این بیماری مبتلا و تعدادی نیز به خیل شهدا پیوستند.

وی با اشاره به‌روزهای هولناک و بسیار سخت سپری‌شده برای کادر بهداشت و درمان در طول دوران بحران کرونا، افزود: مشقت‌هایی که بر کادر بهداشت و درمان طی مدت کرونا گذشته بسیار شباهت به دوران دفاع مقدس دارد و همه کسانیکه به مردم خدمت می‌کردند برای خود جانشین برگزیده بودند.

نباید از اثر تولیدی به بهانه کمبود اعتبارات کاسته شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه اثر تولیدشده باید واقعیات و همه جوانب تلاش کادر بهداشت و درمان را منعکس کند، تصریح کرد: حیف است که رشادت‌های کادر بهداشت و درمان نادیده گرفته بشود و ازاین‌رو اثر تولیدشده باید نهایت کیفیت را داشته و به بهانه کمبود اعتبارات نباید از کیفیت اثر تولیدی کاسته شود.

آنچه نیاز بیمارستان‌ها بوده، تأمین‌شده است

 سالاری با اشاره به اقدامات انجام‌شده در جهت ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دوران بحران کرونا، گفت: در حال حاضر آنچه در بیمارستان‌ها نیاز بوده با تلاش‌های شبانه‌روزی و مطالبه گرایانه تأمین‌شده و علاوه بر آن پروژه‌های فنی و نیمه تعطیل حوزه سلامت به جریان افتاده و بیش از نیمی از بدهی‌های دانشگاه پرداخت‌شده است.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سایه همدلی شکوفا شده است

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها در سایه همدلی و همگرایی همه‌جانبه شکوفا شده، افزود: حوزه سلامت به‌هیچ‌وجه دنبال سیاسی‌کاری نیست بلکه هدف ما تلاش مستمر و بی‌وقفه جهت جبران عقب‌ماندگی‌های بهداشتی و درمانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در این نشست بر ضرورت استفاده از آرشیو محتوایی و مستندات کادر بهداشت و درمان و همچنین بهره‌گیری از نظرات متصدیان امر به‌ویژه کادر درمان تأکید کرد.

«ابر می‌بارد» اوج رشادت‌های مدافعان سلامت را نشان می‌دهد

محمدباقر باقرزاده، مدیرکل صداوسیمای گیلان نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان در طول دوران بحران کرونا، اظهار کرد: این سریال در تلاش است تا اوج رشادت‌های مدافعان سلامت را نشان دهد.

اثر فاخر «ابر می‌بارد» در ۱۸ قسمت تولید می‌شود

وی بابیان اینکه تیم بسیار خوب و خبره کارگردانی برای تهیه و تولید سریال «ابر می‌بارد» تدارک دیده‌شده، افزود: این سریال در ۱۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید و به یکی از آثار فاخر تبدیل خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تجهیز و توسعه زیرساخت‌ها نیز از خود رشادت نشان داده است

محمدباقر باقر زاده با اشاره به اقدامات انجام‌شده در جهت رشد و ارتقای شاخص‌های سلامت در گیلان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان نه‌تنها در کرونا بلکه در تجهیز و توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان نیز از خود ایثار و رشادت نشان داده است.

گیلان پیشگام تولید اثر فاخر با موضوع کرونا

مدیرکل صداوسیمای گیلان بابیان اینکه این استان جزو نخستین استان‌هایی هست که سریالی با موضوع کرونا تولید می‌کند، افزود: دانشگاه ۱۰۰ درصد در تولید این سریال دخیل است و عملیات اجرایی آن از اواخر اردیبهشت‌ماه شروع می‌شود.

/هشت دی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا