آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

ملوان لیگ برتری شاید وقتی دیگر/باخت خانگی ملوان بندرانزلی مقابل خیبر خرم‌آباد

ملوان بندرانزلیدیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و خیبر خرم‌آباد از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد که در این دیدار تیم میهمان موفق شد با دو گل تیم ملوان بندر انزلی را شکست دهد.

به گزارش تدبیرشرق، از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ آزادگان، تیم‌های ملوان بندرانزلی و خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در پایان کار دو نتیجه به نتیجه تساوی رضایت دادند.

ملوان بندر انزلی پس از شکست هفته پیش خود در مقابل آرمان گهر آماده بود تا در خانه سه امتیاز ارزشمند را به حساب خود واریز کند که برخلاف هواداران این تیم خوب گیلانی، این دیدار فرجام خوشی برای ملوانان نداشت.

مازیار زارع سرمربی ملوان برای این دیدار: ابوالفضل عباسی، وحید فارغ، عیسی پرتو، امیرسام نصیری، سهیل پسندیده، رسول ناصربخت، فربد بلوکباشی، مهدی هاشمی نژاد، سجاد بازگیر، زکریا مرادی و مهدی نیایش پور را در ترکیب این تیم قرارداده بود.

عبدالله ویسی سرمربی خیبر هم برای این بازی محمد ضیایی، مرتضی غلامعلی تبار، محمود یگانه، جواد نصیری، احمد نصیری، فرزاد محمدی، مصطفی نوروزی، عارف رستمی، امیرحسین غلامی، آرش افشین و روزبه شاه علی دوست را در ترکیب تیمش قرارداده بود.

بازی در نیمه اول بسیار حساب‌شده و شطرنج وار آغاز شد و هر دو تیم با برنامه‌ریزی و بدون عجله موقعیت‌های نصفه‌نیمه‌ای را روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند و مربیان دو تیم نیز به تحلیل و بررسی بازی پرداختند.

نیمه اول بدون گل به پایان رسید ولی این آرامش قبل از طوفان بود و شب سختی در انتظار هر دو تیم بود.

در دقیقه 75 بازی عارف رستمی روی پاس آرش افشین صاحب توپ شد و با یک ضربه کم‌جان توپ را وارد دروازه ملوان قرارداد، پس‌ازاین گل ملوانی‌ها برای جبران گل خورده بدون برنامه وارد فاز حمله شدند که دقایقی بعد گل دوم خیبر هم‌روی یک ضد حمله، توسط عارف رستمی به ثمر رسید تا امیدی برای بازگشت ملوانان به بازی باقی نمانده باشد.

پس‌ازاین دو گل ملوانان هر چه زدند به دربسته خورد و حتی تعویض سید جلال آقای گلشان نیز کار به‌جایی نبرد و بازی با همان نتیجه دو بر صفر خاتمه یافت تا وعده‌های پژمان نوری برای لیگ برتری شدن ملوان کمرنگ‌تر شود.

در پایان این دیدار ملوان بندرانزلی با ۲۲ بازی و ۳۱ امتیاز در رتبه نهم جدول جای گرفت و با تیم صدر جدول مس کرمان با ۲۱ بازی اختلاف ۱۰ امتیازی دارد و خیبر خرم‌آباد نیز با ۲۲ بازی، ۳۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر در رتبه پنجم قرار گرفت.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا