آخرین خبرهااقتصادیخبر داغ

رشد ۷۵ درصدی وصولی درآمد منطقه پنج در سال ۹۹

درآمد منطقه پنجعلی مقصودی مدیر منطقه پنج شهرداری رشت گفت: شهرداری منطقه پنج در سال گذشته ۷۵ درصد رشد درآمدی داشته است.

به گزارش تدبیرشرق، علی مقصودی مدیر منطقه پنج شهرداری رشت با بیان این موضوع اظهار داشت: میزان درآمد تعیین شده در بودجه سال۹۹ منطقه۵ شهرداری رشت بیست و دو میلیارد و چهارصد و  نود و پنج میلیون تومان بوده که با تلاش مضاعف عوامل منطقه ۵ سی و نه میلیارد و چهارصد و شصت و دو میلیون و دویست وسی و سه هزار تومان وصول گردید.

علی مقصودی با بیان اینکه عمده تمرکز در منطقه۵ تحقق کد درآمدی، وصول مطالبات شهرداری از مودیان بدهکار درسطح منطقه بوده است، افزود: منطقه پنج شهرداری رشت ضمن تحقق کامل تعهدات درآمدی، نسبت به میزان درآمد پیش بینی شده در بودجه، حدود ۷۵% رشد درآمدی را پشت سر گذاشت که نسبت به عملکرد ۵ منطقه شهرداری، رتبه اول را کسب نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تناژ و متراژ آسفالت اجرا شده در سال گذشته، توضیح داد: متراژ آسفالت انجام شده در سال ۹۹ در سطح منطقه ۵ شهرداری رشت ۳۴۳۴ متر مربع و وزن آسفالت اجرا شده در این منطقه ۵۹۸۵ تن بوده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری رشت همچنین روند صدور پروانه‌های ساختمانی در این منطقه را مورد اشاره قرار داد و گفت: در سال ۹۹ تعداد ۲۷۰ پروانه ساختمانی صادر شد  که این آمار در مدت مشابه سال ۹۸، ۱۴۴ مورد بوده است  که شاهد رشد ۸۷/۵ درصدی در این حوزه هستیم.

وی در ادامه برخی از پروژه های عمرانی شاخص این منطقه را برشمرد و افزود: پیاده رو سازی معابر محدوده منطقه پنچ، جدولگذاری، بهسازی، مرمت، تعویض و آماده سازی جداول در مسیرهای مختلف این منطقه، اجرای عملیات احداث سرویس بهداشتی در مسکن مهر، عملیات لایروبی و همسطح سازی منهول های شبکه فاضلاب معابر محدوده منطقه، زیرسازی، آسفالت، لکه گیری و روکش آسفالت و ترمیم نوار حفاری خیابان ها و کوچه های محدوده منطقه از جمله پروژه های اجرا شده در سال ۹۹ بوده است.

علی مقصودی در پایان گفت: رفع آبگرفتگی، ترمیم، ساخت و نصب چاهچه آب های سطحی مسیرهای مختلف، رگلاژ معابر و کوچه ها، شن ریزی و تسطیح بلوارها، رنگ آمیزی جداول، نرده ها، خط کشی عابر پیاده، خط کشی محل پارک معلولین و جانبازان، نصب سرعتکاه و نصب علائم ترافیکی، اصلاح هندسی، اصلاح و ترمیم سرعتکاه ها از دیگر پروژه های مورد اجرا در این منطقه بود.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا