آخرین خبرهااجتماعیخبر داغ

شهردار رشت:حوزه حمل و نقل و امور زیربنایی موتور محرک و توسعه شهرداری رشت است

شهرداری رشتشهردار رشت با بیان اینکه برای ارتقاء جایگاه معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری باید تلاش جدی‌تری انجام شود گفت: این معاونت در حقیقت موتور محرک و زمینه‌ساز توسعه شهرداری رشت است.

به گزارش تدبیرشرق، سید محمد احمدی شهردار رشت امروز (پنج‌شنبه ۲۶ فروردین) در جلسه معارفه معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری اظهار داشت: مطالبات زیادی در این معاونت مغفول مانده که باید برای تحقق آن به شکل جدی برنامه‌ریزی شود.
شهردار رشت حوزه حمل و نقل، ترافیک و امور زیربنایی را موتور محرک و زمینه‌ساز توسعه شهرداری خواند و عنوان کرد: یکی از رویکردهایی که تحقق آن به شدت مورد توجه شهرداری قرار دارد ارتقاء جایگاه و کارکردهای مهم مربوط به این معاونت است.
احمدی استفاده از توان و ظرفیت مدیران متعهد و متخصص در بخش‌های مختلف شهرداری رشت را مورد تاکید قرار داد و گفت: جایگاه‌های مدیریتی همیشگی نیستند بنابراین باید تلاش کنیم در همین زمان محدودی که فرصت ارائه خدمت صادقانه به مردم و شهروندان برایمان مهیا شده بهترین استفاده ممکن را ببریم.
وی تصریح کرد: هیچ مجموعه و دستگاهی نیست که به مانند شهرداری‌ها خدمات متنوع و گسترده را به مردم ارائه دهد و این از جایگاه و اهمیت بالای شهرداری حکایت دارد.
شهردار رشت اضافه کرد: تمام تلاش و سعی ما این است که برخلاف گذشته نگاه‌ سایرین نسبت به شهرداری نگاه متفاوتی باشد و این کار هم کار سختی است و به تنهایی و بدون مشارکت تمام معاونت‌ها و بخش‌های مختلف شهرداری محقق نمی‌شود.
وی ابراز داشت: اجرای سیستم کنترل پروژه، ساماندهی طرح‌ها و پرو‌ژه‌ها و تعیین تکلیف نصب سامانه‌های پایش تصویری و ترافیکی از جمله مطالبات مهمی است که مغفول مانده و عملیاتی شدن آن‌ها را از معاونت جدید حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت انتظار دارم.
احمدی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدیران گذشته معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی خاطرنشان کرد: باید روح تازه‌ای هم از لحاظ تفکر و هم از حیث ساختاری به این معاونت تزریق شود و امیدواریم معاونت جدید با یک رویکرد جدید نسبت به انجام وظایف و امورات محوله تلاش کند.
شایان ذکر است در این جلسه شهردار رشت از زحمات سید سجاد رضایی نسب که پیش از این عهده دار این مسئولیت بودند تشکر و قدردانی کرد
/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا