آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

رئیس شورای اسلامی شهر رشت : از حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) استقبال می کنم / از افراد و شرکت های بزرگ باید کار بزرگ خواست / شهادت امیرالمؤمنین یک تراژدی بود / ارتش ما از قدرتمندترین نیروهای نظامی جهان است

خاتم الانبیا(ص)به گزارش تدبیرشرق، در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر رشت، احمد رمضانپور نرگسی ریاست شورا با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای حاضرین در جلسه و سایر شهروندان، گفت: ماه رمضان ماهی است که تمام مؤمنین و مؤمنات امید به این ماه دارند، بر اساس روایات درهای جهنم به روی مؤمنین بسته است و درهای رحمت بر روی آنان باز است. امیدوارم بتوانیم از این ایام بهره برده و از این فرصت به‌دست‌آمده توشه‌ای برای آخرت خود داشته باشیم.

رئیس شورای شهر رشت ادامه داد: رویدادهای مهمی در ماه رمضان رخ‌داده است که یکی از آنان نزول قرآن مجید بر آخرین نبی خداوند متعال حضرت محمد مصطفی (ص) است، قرآنی که تمام ارزش‌های انسانی در آن نهفته است و احکامش می‌تواند انسان‌ها را به راه هدایت برساند، احکامی که خوشبختی و سعادت انسان‌ها می‌تواند تضمین نماید.
وی افزود: در این ماه لیالی قدر را داریم، آن‌هایی که اعتقاد بر این اصل دارند و از آنچه که می‌توان از آن نام برد همین شب‌ها است که سعادت انسان‌ها را در دنیا و آخرین تضمین می‌کند. در کنار این رویداد ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) را داریم که این نیز یکی از رویدادهای مهم این ماه عزیز است؛ اما رویدادی که تراژدی محبان ولایت می‌باشد، شهادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام است.
رمضانپور با اشاره به فرارسیدن روز جهانی هموفیلی را داریم که خوشبختانه با پیگیری‌های مداوم همکارانمان در شورای پنجم توانسته‌ایم اثری برای باقیات و صالحات این مجموعه باقی بگذاریم.
ریاست شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به فرارسیدن روز نیروی زمین و ارتش نیز، اظهار داشت: اعتقاد بنده بر این است که ارتش ما پس از پیروزی انقلاب در مظلومیت خاصی قرار گرفت. هم دشمنان داخلی و هم نظام سلطه علیه این تشکیلات نظامی تا توانسته‌اند صحبت‌هایی را مطرح کرده‌اند تا این مجموعه را دلسرد کنند، بخصوص در زمانی که جنگ برون‌مرزی را بر ما تحمیل کرده بودند، حرف‌هایی را می‌زدند که هیچ‌کدام آن‌ها واقعیت نداشت. ما در ارتش فرمانده هان و دلیران بزرگی مانند شهید صیاد شیرازی را داشتیم که در کنار برادران سپاهی و بسیجی‌مان دلیرانه جنگیدند.
وی افزود: ارتش دارای سیستم خاص خودش است، در هیچ نظامی پذیرفته نیست که یک تشکیلات نظامی بدون مطالعه و برنامه خاص روی مین بغلتند و راه را باز کنند، طبیعتاً این نوع اقدامات بر مزاج یک تشکیلات نظامی خوش نمی‌آید و آن‌ها برنامه‌های دیگری را دارند که هدف آن یکی است و درنهایت این تفاوت دیدگاه‌ها سبب می‌شد تا ارتش ما مظلومیت خاص خودش را داشته باشد. ما امروز افتخار می‌کنیم که یکی از ارتش‌های بزرگ دنیا را داریم. بنده برای تمامی این دلیرمردان آرزوی موفقیت و پیروزی دارم و امیدوارم تمامی ما از گزند دشمنان محفوظ باقی بمانیم.
در ادامه جلسه نیز احمد رمضانپور نرگسی ریاست شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در اجرای چند پروژه در شهر رشت، گفت: ما متأسفانه در گذشته نتوانسته‌ایم از ظرفیت این قرارگاه که یک تشکیلات بسیار بزرگ است و انسان‌های بزرگی نیز در آن خدمت می‌کنند استفاده نماییم. بنده همچنین معتقدم که باید اجرای چهار یا پنج پروژه بسیار مهم و اولویت‌دار شهر رشت از مجله پروژه رفع معضلات دو رودخانه گوهررود و زرجوب در شهر رشت به این مجموعه سپرده شود.
وی تصریح کرد: بنده نه‌تنها مخالف ورود قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) به شهر رشت نیستم، بلکه از آن نیز استقبال می‌کنم و کمیسیون عمران و توسعه شهری و کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر رشت می‌بایست بررسی‌های لازم را انجام دهند تا پروژه‌های اولویت‌دار شهر به قرارگاه سپرده شود. بنده معتقدم از انسان‌ها و شرکت‌های بزرگ باید کار بزرگ بخواهیم.
/رشت شورا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا