آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

تمام طرفداران ملوان را انزلیچی میدانم

ملوانسرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه چند بار دوستانم در مورد تبریک به مردم انزلی از من ایراد گرفتند، گفت: ازنظر من هرکسی که طرفدار ملوان است یک انزلیچی هست و امیدوارم که طرفداران ملوان در سراسر جهان از این پیروزی راضی بوده باشند.

به گزارش تدبیرشرق، مازیار زارع پس از پایان بازی ملوان بندرانزلی مقابل رایکا در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار اظهار کرد: از تمام وجودم برای نادر دست‌نشان آرزوی سلامتی می‌کنم و به تمام مردم انزلی و تمام طرفداران ملوان تبریک عرض می‌کنم، چند بار تعدادی از دوستان خارج از کشورم این ایراد را از من گرفتند که چرا همیشه به مردم انزلی تبریک میگویم ولی ازنظر من هرکسی که طرفدار ملوان است یک انزلیچی هست و امیدوارم که طرفداران ملوان در سراسر جهان از این پیروزی راضی بوده باشند.

وی با بیان اینکه بازی سختی در مقابل رایکا داشتیم، گفت: به دلیل اینکه ما پیش‌ازاین دو بار در مقابل این تیم بازی کردیم و هر دو بازی پیروز از میدان خارج‌شده بودیم کار سختی را پیش رو داشتیم چون فکر می‌کنم شناخت خوبی از تیم ما داشتند و کمی کار را برای ما سخت کرده بود و همان‌طور که فکرش را هم می‌کردیم با تجمع دفاعی کار خودشان را آغاز کردند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دلیل گل نزدن بازیکنان ملوان را از روی بی‌دقتی دانست و تصریح کرد: دقایقی از بازی را رایکا در دست گرفت که من فکر می‌کنم نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌های بسیار زیادی در اختیار ما بود که با عدم گذشت بازیکنان و بی‌دقتی نتوانست گل‌های دیگری به ثمر برسانیم که درنهایت بازی با همان تک‌گل به پایان رسید.

زارع در اشاره به صحبت‌های مربی رایکا در خصوص آب بستن زمین افزود: صد درصد همین‌طور است، مگر دوست داشتند در زمین آسفالت بازی کنند، اگر این زمین آب نخورد سفت خواهد شد و شرایط بازی کردن را نخواهد داشت و من فکر می‌کنم بعد از باخت هرکسی به دنبال بهانه می‌گردد و من همیشه کسی هستم که از این زمین شاکی هستم ولی امروز کیفیت قابل قبولی داشت و من به نظرشان احترام می‌گذارم.

وی آبیاری قبل از شروع مسابقه را امری حرفه‌ای دانست و بیان کرد: در فوتبال اروپا تا ثانیه‌هایی قبل از بازی، زمین‌ها آبیاری می‌شوند به دلیل اینکه زمین خیس باشد و سرعت بازی بیشتر شود و زمانی که امارات هم بودم بارها مشاهده کردم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در رابطه با دورخیز برای صعود به لیگ برتر گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم و اگر یادتان باشد زمانی که تحت‌فشار بودیم این حرف را زده بودم و باز تکرار می‌کنم که اولین دیدگاه و تمام سعی من و کادرفنی و مجموعه باشگاه، تغییر نگرش بازیکنان نسبت به فوتبال بوده و هست و همچنان روی بعد روانی بازیکنان کار می‌کنیم و تمام تمرکز و فکرمان روی بازی آینده در مقابل آرمان گهر در سیرجان است.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا