آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان از فروردین سال ۱۳۹۹ تا فروردین سال ۱۴۰۰

بنیاد مسکنبه گزارش تدبیر شرق, محمد عباسی سرپرست بنیادمسکن شهرستان لاهیجان در سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به خبرنگار ما گفت: حضرت امام خمینی (ره) در مورخ ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ در فرمانی تاریخی شماره حساب ۱۰۰ نزد بانک ملی را با هدف ایجاد طرحها درجهت تامین مسکن قشر آسیب پذیر جامعه افتتاح نمودند.

پس از افتتاح حساب 100 تشکیلاتی به نام «بنیاد مسکن انقلاب اسلامی» شکل گرفت، تا امر تهیه مسکن برای افراد نیازمند، قاعده مند شود. بنیاد مسکن به ‌سرعت در تمام استان ‌ها شعب خود را دایر و با همکاری برخی نهادها به امر تهیه مسکن مبادرت نمود.
باگذشت زمان و عملکرد مناسب بنیاد مسکن، وظایف متعددی بر عهده این نهاد قرار گرفت که از مهمترین آن تهیه و اجرای طرحهای هادی، اعطای تسهیلات مسکن، صدور اسناد مالکیت شهری و روستایی و انجام پروژه های تحقیقاتی و… نام برد.
عباسی افزود: بنیادمسکن شهرستان لاهیجان هم به عنوان جزئی از این مجموعه، خدمات ارزنده و ماندگاری را در شهرستان از ابتدای تاسیس خود تا به امروز ارائه نموده است.
عباسی بیان کرد: در طی یکسال اخیر بنیاد مسکن شهرستان لاهیجان در حوزه مسکن روستایی، مسکن محرومین، صدور اسناد مالکیت اماکن روستایی، اسناد مالکیت اراضی روستایی، تهیه و اجرای طرح هادی و… در زمره شهرستانهای برتر استان می باشد.
عباسی در انتها از کلیه مسئولین شهرستان به جهت همکاریهایی که با بنیادمسکن معمول داشتند، تقدیر و تشکر نمود.

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا