آخرین خبرهااستان هااسلایدراقتصادیخبر داغ

مانع زدایی از سرمایه گذاری نیازمند مدیریت ریسک است مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان گفت: مانع زدایی از سرمایه گذاری و کمک به تولید و اشتغال نیازمند مدیریت ریسک است

سرمایه‌گذاریدکتر یونس رنجکش در پنجمین جلسه کمیته فنی بررسی طرح های سرمایه‌گذاری استان گیلان افزود:
تسهیل گری در بوروکراسی اداری و اصلاح قوانین و کارشناسی هوشمندانه متناسب با شرایط و موقعیت ها می تواند موجب تعدیل و برداشتن موانع سرمایه گذاری شود.

وی یاد اور شد : این مانع زدایی باید به عنوان یک باور و فرهنگ در سطوح مختلف اجرایی و جامعه نهادینه شود.
به گفته وی ، در شرایط کنونی کشور در کنار موانع تحمیلی بیرونی برداشتن موانع پیش روی سرمایه گداری ها که ناشی از بوروکراسی های اداری است نیازمند تغییر شرایط با توجه به قدرت تصمیم گیری ها با نگاههای کارشناسی و فهم توسعه بر اساس منافع ملی و عمومی است.
رنجکش اظهار کرد : از اینکه سرمایه گذاران ماهها و سال ها به دلیل برداشت های مختلف از قوانین و نگاههای بخشی در دستگاههای اجرایی معطل تصمیم گیری ها باشند شایسته نیست و این مانع اصلی در چرخه تولید و اشتعال است.
وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات سال گذشته کمیته فنی سرمایه گذاری گفت : ۱۵جلسه کمیته فنی سال قبل برای بررسی بیش از ۱۵۰طرح سرنایه گذاری تشکیل و تصمیمات راهگشایی برای رفع مشکلات سرمایه گذران برگزار شد.
مدیر کل جذب و حمایت از طرمایه گداری استانداری گیلان اضافه کرد: این تعداد جلسات و بررسی طرح ها برغم شرایط شیوع کرونا اما بر اساس ضرورت و اهمیت سرمایه گذاری ها در استان رشد حدود ۵۰درصدی داشته است.
به گفته رنجکش : در این جلسه مشکلات سرمایه گذاری شش طرح نیز در زمینه های گردشگری ، صنایع فلزی ، دارویی و غذایی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در هر مورد اتخاد شد.

سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا