آخرین خبرهاخبر داغسیاسی

تفاهمنامه همکاری بین سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان و شهرداری لوشان منعقد شد

تفاهمنامه همکاریبین سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان و شهرداری لوشان قرارداد اجرای پروژه ممیزی املاک با شیوه سرمایه گذاری به امضا رسید.

روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان گزارش داد: در نشستی که با حضور دکتر کاظم زاده سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای استان و مهندس خرسند شهردار لوشان در دفتر کار شهردار لوشان برگزار شد، دو طرف پس از بحث و تبادل نظر برای توسعه شهر لوشان، تفاهمنامه مشترک همکاری امضا کردند.
دکتر کاظم زاده در این نشست گفت: پروژه ممیزی املاک نوین شهری یکی از مهم ترین برنامه های مدیریت شهری برای ایجاد بانک اطلاعات شهر و برنامه ریزی در جهت توسعه و ایجاد در آمد پایدار شهرداریها میباشد.
سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان سپس تاکید کرد: مدیریت شهری برای برنامه ریزی مطلوب در حوزه مسایل شهری نیازمند داشتن اطلاعات دقیق و به هنگام از شهر می باشد که این اطلاعات می تواند نقش کلیدی در برنامه ریزی توسعه شهری داشته باشد.
دکتر کاظم زاده خاطر نشان کرد با انجام ممیزی املاک در هر شهر اطلاعات لایه های GIS بر اساس مطالب فراهم شده، به دست می آید.
وی اجرای این پروژه را برای توسعه و پیشرفت شهری موثر و مفید ارزیابی کرد.
همچنین در این دیدار مهندس خرسند اجرای ممیزی املاک در شهر لوشان را اتفاقی مبارک توصیف کرد که می تواند در جهت توسعه شهری موثر و مفید باشد.
شهردار لوشان با استقبال از اجرای این پروژه گفت: بدون تردید
می توان از اطلاعات تهیه شده در زمینه ممیزی املاک، برای پیشرفت شهر لوشان بهره برداری و استفاده کرد.

/همیاری گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا