آخرین خبرهااجتماعیخبر داغ

پروژه‌ی ممیزی املاک نوین شهر رودبار انجام می‌شود

 املاک نوین شهر با امضای تفاهمنامه ی همکاری شهرداری رودبار و سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان، اجرای یک پروژه ی مهم شهری در رودبار با شیوه ی سرمایه گذاری کلید زده شد.

به گزارش تدبیرشرق ,از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان، در دیداری که دکتر کاظم زاده سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان و دکتر حبیبی شهردار رودبار داشتند، دو طرف به اجرای پروژه ی ممیزی املاک در این شهر به توافق رسیدند.

دکتر کاظم زاده با بیان اهمیت اجرای این پروژه برای توسعه ی شهری، خاطر نشان کرد: اولین اقدام برای تحقق اهداف توسعه یی مدیریت شهری، اجرای پروژه ی ممیزی املاک هر شهر است.

سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان سپس گفت: ممیزی املاک گامی مثبت و ارزشمند برای به روز و به هنگام رسانی بانک اطلاعاتی املاک شهرداریها است و بر اساس قانون نوسازی و عمران شهر، شهرداریها مکلف به اجرای این طرح هستند.
دکتر کاظم زاده سپس خاطر نشان کرد: یکی از تعاریف مهم شهر هوشمند و توسعه یافته دارا بودن یک سیستم یکپارچه اطلاعاتی است که ممیزی املاک پایه و اساس این سیستم محسوب می شود.
سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای گیلان: با توجه به شرایط و معضلات مالی و کمبود نقدینگی که شهرداریهای استان درگیر آن هستند، گفت: سازمان همیاری شهرداریها با ارائه ی بسته ی ویژه ی سرمایه گذاری برای برداشت و تطبیق اطلاعات شهر و به هنگام سازی آن و نیز استقرار سامانه های جامع شهرسازی و مالی برای شهرداریها گامی ارزشمند در جهت کمک به خودکفایی شهرداریها به عنوان اصلی ترین رسالت سازمان برداشته است.

دکتر حبیبی هم با استقبال از اجرای این پروژه در شهر رودبار گفت: به روز رسانی اطلاعات مرتبط با املاک و مستغلات در واقع نوعی سرمایه گذاری برای توسعه شهری محسوب می شود.
شهردار رودبار همچنین اشاره کرد که: امیدوارم اجرای این قرارداد به روند توسعه ی شهر رودبار شتاب ببخشد.

/هاتف خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا