آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

استاندار در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان بیان داشت؛ موجودی انبارها و فروشگاه‌های بزرگ، به‌صورت روزانه رصد شود / نظارت‌ها بر بازار، با جدیت استمرار یابد / ارتباط مستمر سازمان صمت و اتاق اصناف برای پویایی فعالیت‌ها

تنظیم بازاراستاندار گیلان با تأکید بر ضرورت استمرار نظارت ها بر بازار و نیز رصد روزانه موجودی انبارها و فروشگاه های بزرگ و یادآوری همراهی موثر اعضای کارگروه و فعالان اقتصادی و بازار در ایام پایانی سال گذشته و نیمه نخست فروردین‌ماه جاری گفت: ارتباط مستمر با بازار توسط سازمان صمت و اتاق اصناف، در پویایی فعالیت ها تأثیرگذار است.

به گزارش تدبیرشرق؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز (پنج‌شنبه) در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان به همراهی موثر اعضای کارگروه و فعالان اقتصادی و بازار در ایام پایانی سال گذشته و نیمه نخست فروردین ماه جاری اشاره و اظهار کرد: ارتباط مستمر با بازار توسط سازمان صمت و اتاق اصناف، در پویایی فعالیت ها تأثیرگذار است.

وی با اشاره به قرارداشتن در آستانه ماه مبارک رمضان و پیش‌بینی‌های صورت گرفته در تأمین اقلام مورد نیاز مردم در این ایام خاطرنشان کرد: خوشبختانه کمبودی در بازار وجود ندارد اما رصد روزانه موجودی انبارها و فروشگاه های بزرگ ضروری است.

نماینده عالی دولت در گیلان روند تولید مرغ در استان را امیدبخش دانست و با بیان اینکه حفظ میزان تولید فعلی اصلی ترین عامل برای تنظیم بازار است، گفت: جوجه ریزی از هشت و نیم میلیون، به 10 میلیون قطعه در ماه رسیده که با این میزان ، هیچ نگرانی برای تأمین نیازها در آینده نیست.

وی نظارت مستمر از سوی تیم نظارتی دستگاه های اجرایی و نیز نظارت مردم بر مردم از طریق اتحادیه ها را موثر ارزیابی کرد و افزود: گیلان، جزو استان های موفق در نظارت بر بازار و رسیدگی به پرونده تخلفات بوده و انعکاس دغدغه های مردمی از طریق سامانه های ارتباطی ، نشان از اعتماد مردم به این حوزه است.

استاندار گیلان بر ضرورت تشدید نظارت‌های مشترک و اطلاع رسانی از طریق رسانه ها و صدا و سیما تأکید و تصریح کرد: طرح نظارتی ضیافت 1400 در موعد مقرر اجرایی و برای آگاهی مردم و ایفای نقش بازدارندگی نسبت به متخلفان، از طریق رسانه ها منعکس شود.

در این جلسه گزارش رئیسان سازمان های جهادکشاورزی و صمت استان در خصوص تشکیل قرارگاه ساماندهی مرغ استان، گزارش مدیرکل تعزیرات استان از وضعیت رسیدگی به پرونده تخلفات بنگاه های اقتصادی و گزارش رئیس سازمان صمت و اتاق اصناف مرکز استان از اجرای طرح تأمین و نظارت بر کالاهای مصرفی ویژه ماه مبارک رمضان ارائه شد.

/guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا