آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

فرخی میکال در تذکر شفاهی مطرح کرد: جاده اصلی سیاهکل – دیلمان تخریب شده و کسی نیز پاسخگو نیست

سیاهکل – دیلماننماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس خواستار انتخاب افراد توانمند از سوی مردم در انتخابات ۱۴۰۰ شد.

به گزارش تدبیرشرق, به نقل از خانه ملت، رسول فرخی میکال در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها شعار سال جاری است اما باید بدانیم این مهم صرفا مربوط به مباحث تقنینی نیست بلکه امروزه انسان نیز به عنوان محور توسعه محسوب می‌شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۲ انتخابات بزرگ شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری در سال جاری برگزار خواهد شد؛ انتخابات شوراها اولین حلقه ارتباط مردم با مسئولان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید افراد توانمند و درستی در انتخابات حضور داشته باشند لذا در گام دوم انقلاب از دستگاه‌های مرتبط می‌خواهیم نهایت دقت را در تأیید صلاحیت‌ها داشته باشند تا افراد سالم و توانمند در رأس امور قرار گیرند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تعیین تکلیف ناظران چای شد.

فرخی میکال در تذکری به وزیر صمت و رئیس بنیاد مستضعفان از تخریب‌های زیست محیطی کارخانه سیمان دیلمان انتقاد کرد و گفت: جاده اصلی سیاهکل – دیلمان بر اثر فعالیت این مجموعه تخریب شده و کسی نیز پاسخگو نیست؛ بر اساس اظهارات مدیران این کارخانه زیان‌ده است لذا باید هر چه سریعتر وضعیت آن مورد رسیدگی قرار گیرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به جاده بام سبز و دریا در لاهیجان شد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا