آخرین خبرهاتیتر اولخبر داغ

ظریف با اشاره به جلسه امروز کمیسیون مشترک برجام: توافق شد گفت وگوها ادامه پیدا می کند؛ سه شنبه آینده گفتگوی رو در رو در وین / ایران و آمریکا دیداری نخواهند داشت

برجاموزیر امور خارجه ایران گفت: هدف، سریعا نهایی کردن رفع تحریم‌ها و اقدامات هسته‌ای، از طریق طراحی مسیر رفع تمام تحریم‌ها، و پس از آن توقف تدابیر جبرانی از سوی ایران است.

ظریف در پست توییتری جدید خویش به شرح جلسه ی امروز کمیسیون مشترک برجام و تصمیات آن پرداخت.

به گزارش تدبیرشرق؛ «محمد جواد ظریف» روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در جلسه مجازی کمیسیون مشترک برجام، ایران و اتحادیه اروپایی/تروییکای اروپایی+۲، توافق کردند سه‌شنبه آینده در وین گفت‌وگو را به صورت رو در رو از سر بگیرند.

وزیر امور خارجه در ادامه تاکید کرد: هدف، سریعا نهایی کردن رفع تحریم‌ها و اقدامات هسته‌ای، از طریق طراحی مسیر رفع تمام تحریم‌ها، و پس از آن توقف تدابیر جبرانی از سوی ایران است. ایران و ایالات متحده دیداری نخواهند داشت؛ غیرضروری است.

هجدمین نشست کمیسیون مشترک برجام امروز جمعه، به ریاست معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی، انریکه مورا، از طرف جوزف بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا و با حضور نمایندگان چین، فرانسه، آلمان، روسیه، بریتانیا و ایران در سطح معاونین/مدیران سیاسی وزرای امور خارجه امروز جمعه ۱۳ فروردین برگزار شد.

شرکت کنندگان توافق کردند ادامه گفت و گوها به صورت حضوری سه شنبه‌ هفته آینده در وین برگزار شود.

سید عباس عراقچی هم ساعتی قبل درخصوص این نشست گفت: آمریکا در هیچ نشستی که ایران در آن حضور داشته باشد، از جمله نشست کمیسیون مشترک برجام، حضور نخواهد داشت و این قطعی است.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا