آخرین خبرهااستان ها

زمین لرزه‌ ۳.۱ ریشتری «رضوانشهر» را لرزاند | آماده باش نیروهای هلال احمر گیلان

غلامی: تاکنون خسارتی مالی و جانی دریافت نشده است

تدبیرشرق/سیاوش غلامی از اعزام نیروهای ارزیاب جمعیت هلال احمر گیلان به منطقه زلزله زده رضوانشهر خبر داد و گفت: خانه های هلال و نیروهای امدادی این جمعیت به صورت آماده باش در آمدند.

سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از وقوع زمین لرزه‌ای با بزرگی ۳.۱ ریشتر “حوالی رضوانشهر در گیلان” خبر داد و اظهار کرد: طبق گزارش لرزه نگاری گیلان این زلزله ساعت ۱۱:۴۱:۲۲ امروز (جمعه، ۶ فروردین) در عمق ۲۱ کیلومتر رخ داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در پی زلزله شهرستان رضوانشهر کلیه پایگاه امداد و نجات استان و کلیه خانه های هلال این شهرستان به صورت آماده باش در آمدند.

غلامی با اشاره به اینکه ابتدا اعزام گروه های ارزیاب به منطقه زلزله زده در شهرستان را داشتیم بیان کرد: خوشبختانه تاکنون خسارتی مالی و جانی دریافت نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین از شهروندان خواست تا آرامش خود را حفظ کرده و با نکات ایمنی و هشدارهای داده شده از سوی مراجع ذیصلاح را رعایت کنند.

غلامی اظهار کرد: شهروندان می توانند هرگونه حادثه‌ای را بهصورت شبانه روزی با شماره ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر اطلاع رسانی کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا