آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

امام جمعه یزد: تولیدی که می تواند کشور ما را نجات دهد، فرزندآوری است / اینکه عده ای از ترس تامین رزق و روزی فرزند نمی آورند، خیانت است

امام جمعه یزد با اشاره به “پیر شدن جمعیت می‌تواند برای کشور یک فاجعه باشد”، اظهار کرد: تولید دیگری که می تواند کشور ما را نجات دهد، فرزندآوری و تولید نسل و حفظ جمعیت کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، فرزندآوری را راه نجات کشور دانست و گفت: جمعیت کشور ما در حال پیر شدن است و پیری جمعیت کشور را از مسیر توسعه و پیشرفت دور می‌کند.

به گزارش تدبیرشرق، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» امام جمعه یزد با اشاره به “پیر شدن جمعیت می‌تواند برای کشور یک فاجعه باشد”، اظهار کرد: تولید دیگری که می تواند کشور ما را نجات دهد، فرزندآوری و تولید نسل و حفظ جمعیت کشور است.

وی عنوان کرد: اگر جمعیت کشور کم شود، چند سال دیگر صیانت از کشور دشوار می‌شود و دشمنان به راحتی بر ما مسلط می شوند و کم شدن جمعیت شیعه به معنای کم شدن سربازان امام زمان (عج) و کم شدن دوستداران اهل بیت(ع) است.

ناصری با اشاره به اینکه عده‌ای توکل خود را از دست داده‌اند و از ترس تامین رزق و روزی، فرزندآوری نمی‌کنند، گفت: این حرکت خیانت به جامعه و نسلی است که باید می‌آمد و آرامش و آسایش را برای این مردم فراهم می‌کرد و به تولید علم و دانش و ترویج دین می پرداخت.

وی با اشاره به آیه شریفه وَ مَا مِن دَآبَّةٍ فِی الأَرْضِ إِلاَّ عَلَی اللّهِ رِزْقُهَا وَ یَعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَ مُسْتَوْدَعَهَا کُلٌّ فِی کِتَابٍ مُّبِینٍ، عنوان کرد: خداوند روزی بندگان خود را تضمین کرده پس باید با توکل به خدا و بدون ترس از تامین رزق و روزی، فرزندآوری کرد.

 آیت الله ناصری همچنین بر ضرورت از بین بردن موانع ازدواج و ترویج ازدواج آسان در مسیر تولید نسل تاکید کرد و گفت: دولت نیز باید در این زمینه برنامه ریزی فوق برنامه داشته باشد.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا