آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

شکست قهرمان نیم‌فصل لیگ دسته یک مقابل بوشهری‌ها

شهرداری آستارا

شهرداری آستارا در هجدهم بازی از لیگ دسته یک کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا با نتیجه سه بر یک مقابل شاهین شهرداری بوشهر شکست خورد.

به گزارش تدبیرشرق، شهرداری آستارا وشاهین شهرداری بوشهر در هجدهمین بازی از لیگ دسته یک کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان بازی تیم بوشهری با نتیجه سه بر یک توانست قهرمان نیم‌فصل لیگ دسته یک کشور را شکست دهد.

پایان رأفت سرمربی شهرداری آستارا محمد آزادطلب، سعید دلاور، مهرگان گل‌برگ، امین حقده، محمدابراهیم رضازاده، جابر نصیری، آرمین منفرددوست، اشکان توانای، رضا فخری، آرش افشین و بهزاد سلطانی را در هجدهمین بازی از لیگ دسته یک کشور، مقابل شاهین شهرداری بوشهر روانه میدان کرده بود.

داوود مهابادی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر نیز برای این دیدار ایمان صادقی، علی گودرزی، علی حمودی، امین شجاعیان، رضا دهقان، رضا صدری، حمیدرضا دیوسالار، علیرضا رمضانی، امید سام کن، امیرحسین موسی زاده و شاهین مجیدی را در ترکیب مقابل شهرداری آستارا در تیم خود قرار داده بود.

بازی بین شهرداری آستارا و شاهین شهرداری بوشهر در آخرین هفته سال ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگر در یک هوای سرد در غربی‌ترین نقطه از گیلان برگزار شد که قضاوت این بازی بر عهده ابوالفضل دوستی، علیرضا طاهرخانی، حسن سلیمانی و حامد صادقی‌جو بود.

هر دو تیم در نیمه اول با نتیجه مساوی به رخت‌کن رفتند پس از آغاز بازی در نیمه دوم، باوجود حملات مکرر بازیکنان تیم شهرداری، بوشهری‌ها در دقایق ۶۵ بازی توسط رضا صدری، ۷۹ بازی توسط علی‌رضا ابراهیمی و ۸۷ بازی توسط رضا دهقان برای سه بار متوالی دروازه قهرمان نیم‌فصل اول لیگ را باز کردند.

تک‌گل شهرداری آستارا نیز در دقیقه ۷۵ بازی توسط امین حقده به ثمر رسید تا قهرمان نیم‌فصل اول لیگ دسته یک کشور در خانه باوجود ارائه یک بازی هدفمند و تهاجمی از دست‌یابی به سه امتیاز بازی محروم بماند و نیم‌فصل دوم لیگ را با یک شکست تلخ آغاز کند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا از ۱۸ بازی با ۳۱ امتیاز در صدر جدول لیگ دسته یک کشوری قرارگرفته که تیم‌های استقلال اهواز با ۳۰ امتیاز و بادران تهران با ۲۹ به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. بازی بعد شهرداری آستارا ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ مقابل فجر سپاسی شیراز خواهد بود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا