آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

سند جدید پادگان نیروی دریایی انزلی صادر شد

نیروی دریاییمعاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه یکی از پیگیری‌های رئیس قوه قضاییه در سفر اخیرش به گیلان صدور سند مالکیت نیروی دریایی استان بود، گفت: با ورود دستگاه قضایی در سال ۹۵ از معامله این ملک خودداری و سند جدید پادگان نیروی دریایی حسن رود بندر انزلی صادر و سند جعلی باطل شد.

به گزارش تدبیرشرق، با حضور رئیس‌کل دادگستری و معاونین دادگستری گیلان سند جدید پادگان نیروی دریایی حسن رود بندر انزلی صادر و سند جعلی باطل شد.

جان‌احمد آقایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از پیگیری‌های رئیس قوه قضاییه در سفر اخیرش به گیلان صدور سند مالکیت نیروی دریایی استان بود، اظهار کرد: این سند را درواقع فردی در سال ۹۲ از طریق نیرنگ و تقلب  برای پادگان نیروی دریایی حسن رود بندرانزلی اخذ کرده بود.

وی با بیان اینکه با ورود دستگاه قضایی در سال ۹۵ از معامله این ملک خودداری شد، گفت:  با ورود ریاست کل دادگستری استان گیلان و به کمک منابع طبیعی سند قبلی این زمین باطل شد و در راستای اجرای ماده ۱۳ و ۳۹ قانون ملی شدن جنگل‌ها مصوب ۴۱ و مطابق قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها سند جدید صادر شد.

به گفته معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، بر اساس ماده یک قانون ملی شدن جنگل‌ها اسنادی که قبلاً اشخاصی توسط حیله و نیرنگ و فریب این سند را اخذ کرده بودند لغو و ابطال گردید و متخلفین هم قطعاً با توجه به واکنش سختی که قانون‌گذار برای این نوع کلاه‌برداران لحاظ کردند مجازات خواهند شد.

آقایی با اشاره به ارزش ریالی و مساحت زمین بیان کرد: مساحت تقریبی این ملک ۱۵۰ هکتار است و بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان ارزش مادی آن بوده که حتی متخلفان قصد معامله با ارتش را داشتند که دستگاه قضایی ورود کرد و مانع این معامله شد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا