آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

فرزاد توکلی خبر داد؛ تغییر در فرآیند صدور برگه تردد در گیلان | چاپ برگه‌های تردد الزامی نیست

برگه تردد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: براساس آخرین تصمیمات ستاد کرونا استان از ۲۰ اسفندماه نیازی به چاپ برگه تردد نیست.

به گزارش تدبیرشرق, به نقل از تسنیم، فرزاد توکلی شامگاه سه‌شنبه اظهار داشت: براساس آخرین تصمیمات ستاد کرونا استان از ۲۰ اسفندماه در فرآیند صدور برگه‌های تردد تغییراتی ایجاد می‌شود.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان خاطرنشان کرد: متقاضیان همچنان با مراجعه به سایت استانداری گیلان و بخش صدور برگه تردد درخواست خود را ثبت کنند.

 توکلی عنوان داشت: طبق هماهنگی با پلیس راهور نیازی به چاپ برگه تردد نبوده و پس از صدور مجوز برای افراد پیامکی صادر می‌شود که می‌توانند از همان طریق اقدام کنند.

وی ابراز داشت: فرآیندی در دفاتر پیشخوان آغاز شده که افراد می‌توانند در صورت نیاز با داشتن کد رهگیری به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و در صورت لزوم پرینت برگه مجوز تردد را دریافت کنند.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اظهار داشت: تعرفه ابلاغ شده به دفاتر پیشخوان برای چاپ برگه تردد حداکثر ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی تصریح کرد: برای ثبت نام نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان نبوده و می‌توانند به شکل اینترنتی فرآیند را انجام دهند.

توکلی خاطرنشان کرد: اگر نتوانستند فرآیند را به شکل اینترنتی انجام دهند می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۰ هزار تومان به جز مبلغ پرینت این فرآیند را در دفاتر انجام دهند.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان تصریح کرد: تأکید ما این است که مردم از شهرستانی که قصد خروج از آن را دارند در خواست صدور مجوز تردد داشته باشند.

وی بیان کرد: افراد پس از ثبت درخواست حداکثر باید ظرف ۲۴  ساعت پیامک رد یا تأیید صدور مجوز را دریافت کنند و پس از دریافت پیامک صدور مجوز دیگر نیازی به چاپ آن ندارند.

توکلی اظهار داشت: اگر صدور مجوز نیز صورت پذیرد ممکن است پیامک جریمه پلیس نیز ارسال شود لذا مردم نگران این پیامک‌ها نبوده و تا ۱۰ روز اقدامی نکنند و این جریمه‌ها حذف می‌شود.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا