آخرین خبرهااستان ها

نظارت با دخالت در ملوان بندر انزلی متفاوت است

دنیا مالی تاکیدکرد:

تدبیرشرق/احمد دنیامالی درباره وضعیت منطقه آزاد انزلی، گفت:  در خصوص منطقه آزاد خیلی  بسیار صبر کردیم و تاکید  می کنم به هیچ وجه از حقوق مردم کوتاه نخواهم آمد .

 نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود در خصوص باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان نیز یادآور شد: ما نمی توانیم نسبت به ملوان بی تفاوت باشیم، من در ملوان اعتقادی به دخالت ندارم ، نظارت با دخالت متفاوت است.

وی ادامه داد:ما تیم را به عزیزانمان سپردیم که از جنس ملوان برای ملوان تصمیم بگیرند، همان هایی که می گویند چرا دنیامالی به ملوان ورود نمی کند اگر من دخالت کنم عامل تمام مشکلات تیم را من معرفی می کنند.

 دنیا مالی افزود: در بحث مربی گری و مدیریتی باید به عزیزانمان اعتماد کنیم چون اعتقاد من این است که اگر قرار است حتی اگر کاری در مدیریت اداره و یا مجموعه ای در انزلی خراب شود، جوانان شهر من خراب کنند و اگر تیم به این سرانجام مطلوب رسیده ما کارمان را انجام داده ایم.

وی در پایان سخنان خود  پیرامون فعالیت انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کردند سعی و تلاش ما این هست با همفکری و مساعدت نخبگان علمی و فرهنگی با توان مضاعف نسبت به پیاده سازی و اجرایی نمودن برنامه های توسعه ای شهر تا رسیدن به هدف نهایی از هیچ کوششی دریغ نورزیم تا شاهد احساس به حق مردم عزیز منطقه با مشاهده خدمات اجرایی و توسعه صورت گرفته در بندر انزلی باشیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا