آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

ملوان نیم‌فصل را با شکست و رتبه یازدهمی به پایان رساند

دیدار دو تیم بادران تهران و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه غدیر تهران از هفته هفدهم مسابقات لیگ آزادگان با نتیجه سه بر صفر به سود بادران تهران به پایان رسید.

به گزارش تدبیر شرق، بادران تهران و  ملوان بندرانزلی  در ورزشگاه غدیر تهران  از هفته هفدهم مسابقات  جام آزادگان مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که میزبان تهرانی این دیدار موفق شد با نتیجه سه بر صفر میهمان گیلانی خود را بدرقه کند.

مازیار زارع سرمربی ملوان برای این دیدار ابوالفضل عباسی، عیسی پرتو، میثم شاه میکوند زاده، مهدی هاشمی نژاد، میعاد یزدانی، زکریا مرادی، سهیل فداکار، پرهام صیاد، فربد بلوک باشی، وحید فارغ و محمد مهری را در ترکیب اولیه تیم خود قرار داده بود.

بادران تیم دست‌وپابسته‌ای نبود و از همان ابتدای بازی مشخص بود که‌ برای برد به میدان آمده بود و در همان دقایق آغازین ضربه کوبنده و محکم مرتضی خراسانی را به پیکره قوی سپید خسته این فصل زد.

ملوان پس از دریافت گل کمی بی‌محاباتر به‌سوی دروازه میزبان حمله کرد ولی حملاتش راهی به‌سوی دروازه نداشت و گلی برای شان به ثمر نرسید.

در دقیقه 45 بر روی یک ضد حمله توانست به سمت دروازه ملوان حمله ببرند که با حضور به‌موقع و خروج صحیح دروازه‌بان ملوان یک موقعیت صد درصد بادران دفع شد.

در دقایق اضافه نیمه اول هم بادرانی ها روی یک ارسال می‌توانستند برای دومین بار دروازه تیم ملوان را باز کنند که با خوش‌شانسی ملوان ضربه احسان پیرهادی با اخلاف کم‌راهی اوت ‌شد.

در نیمه دوم هم اوضاع برای ملوان تفاوت چندانی نداشت و هر چه زدند به دربسته خود و حتی روی یک موقعیت مازیار زارع معتقد به پنالتی بود که داور چنین اعتقادی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۶۲ هم مجدد دروازه ملوان توسط مرتضی خراسانی گشوده شد تا امیدهای ملوان برای پایان رساندن فصل با برد کمرنگ‌تر از پیش شوند.

اما در دقیقه ۹۰ بازی سید محسن حسینی تیر خلاص را بر پیکره قوی سپید خسته زد تا تیم ریشه‌دار ملوان در این دیدار با نتیجه سه بر صفر نتیجه را بر حریف متمول خود واگذار کند.

ملوان در پایان نیم‌فصل با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک قرار گرفت تا نتوانسته باشد جایگاهی در شان و شخصیت تیم ملوان بندرانزلی انزلی در لیگ یک کسب کرده باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا