آخرین خبرهااسلایدرخبر داغیادداشت

غزل لطفی در یادداشتی عنوان کرد؛

آقای وزیر به گیلان خوش آمدید!

گیلان

آقای وزیر در این شرایط کرونایی که حتی رییس‌جمهور هم برای افتتاح پروژه‌های مهم کشوری به صورت مجازی حضور پیدا می‌کنند لزوم حضور فیزیکی و بازدیدهای استانی شما را که برنامه خاصی هم در آن گنجانده نشده بود، نفهمیدم.

غزل لطفی در یادداشتی به جهت سفر وزیر آموزش و پرورش به استان گیلان، نوشت:

حضور وزیر آموزش و پرورش در استان گیلان را در رسانه‌ها دیدم و برنامه‌های سفرشان که تشکیل شده بود از ارتباط با مدیران مدارس استان در شبکه شاد، حضور در شورای آموزش و پرورش، زیارت گلزار شهدای رشت و آرامگاه میرزا کوچک جنگلی، دیدار با تعدادی از معلمان منتخب استان، حضور در مراسم افتتاح یک طرح آموزشی در منطقه چمارسرای رشت و کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی را خواندم و چقدر شبیه برنامه حضوری جناب وزیر در استان خوزستان و برای افتتاح یک واحد آموزشی بود!

آقای وزیر در این شرایط کرونایی که حتی رییس‌جمهور هم برای افتتاح پروژه‌های مهم کشوری به صورت مجازی حضور پیدا می‌کنند لزوم حضور فیزیکی و بازدیدهای استانی شما را که برنامه خاصی هم در آن گنجانده نشده بود، نفهمیدم.

البته می‌دانم دائما درصدد بازگشایی مدارس و شروع مجدد تحصیل حضوری هستید اما با توجه به اینکه بارها گفتید و ستاد ملی کرونا هم توضیحات خود را در این زمینه ارایه داده است، می‌توانستید هزینه‌های سفر خود را به خرید ملزومات تحصیل مجازی برای دانش‌آموزان اختصاص دهید تا ما هم احساس نکنیم وزیر هم در حال سفرهای غیرضروری است.

کاشت نهال کار بسیار پسندیده‌ای است اما به نظر می‌رسد با توجه به سرسبزی استان گیلان، پایتخت با وجود آلودگی شدید هوا که تقریبا همه سال با آن دست به گریبان است بیشتر نیاز به این الگو‌سازی داشت. آقای وزیر!‌ ای کاش به مسوولانی که برنامه‌های سفر شما را برنامه‌ریزی کرده بودند، گوشزد می‌کردید که اگر قرار است با مدیران مدارس ارتباطی در شبکه شاد داشته باشید این جلسات مجازی نیازی به طی کردن این مسافت نیست و پشت میز خود و در دفترتان هم می‌توانید نشست‌های مجازی را برقرار کنید.

جناب وزیر همان طور که مستحضر هستید، کارمندان آموزش و پرورش نیز مانند تمام دستگاه‌های اداری طبق پروتکل‌های ارایه شده توسط ستاد مدیریت و مقابله با کرونا به صورت حضوری در محل خدمت خود حاضر می‌شوند و ‌ای کاش حالا که به استان گیلان سفر کرده‌اید قبل از بازدید از آرامگاه میرزاکوچک خان حضورا به مدارس روستایی و کوهستانی و محروم این استان سرکشی می‌کردید تا برای معلمین دلسوز و همیشه فداکار این مناطق نیز باعث دلگرمی بودید.

 قدر مسلم با این برنامه که ما درباره سفر شما خواندیم، شما نه هیچکدام از چالش‌های موجود در سیستم آموزشی استان را خواهید دید و نه درد و یا مشکلی به گوش شما خواهد رسید تا درصدد رفع آن باشید؛ اما انتظار ما از شما و بانیان این سفر استانی بیش از این بود. به امید اقامت و آخر هفته‌ای همراه با آرامش و موفق در استان گیلان!

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا