آخرین خبرهاخبر داغیادداشت

آقای وزیر به جای زیارت مزار شهدا و میرزا کوچک خان، به وصیت شان عمل کنید/وضعیت معیشتی معلمین وشرایط دانش آموزان مناطق محروم مطلوب نیست!

شهدا

یادداشت – علی شفاهی: به نام خداوند بخشنده مهربان و به یاد معلمی که در آتش عشق به دانش آموزان خود سوخت تا بچه های این دیار همواره در تعلیم و تعّلم همت گمارند.

جناب آقای وزیر آموزش و پرورش ورود شما را به سرزمین سرسبز و محروم گیلان خوش آمد می گوییم .
دیار مردمان پاک و زحمت کشی که در حفاظت از دانش آموزان خود کم نگذاشته و داشتن معلم فداکار شهید حسن امیدی افتخاری است برای استان سر سبز و محروم گيلان .

جناب آقای وزیر گاهی فقط رسیدگی به مشکلات معلمان و دانش آموزان در حد حرف باقی می ماند لطفاً به وصیت شهیدان عمل کنید و در کنار زیارت گلزار شهدا یا آرامگاه شهید میرزا کوچک خان جنگلی به دیدار نقاط محروم این استان بروید تا ببینید که محرومیت این استان در زیر سرسبزی آن پنهان شده است .

ای کاش مدیران استانی نیازهای گیلان را برایتان واگویه می کردند و در کنار شرکت در مراسم درختکاری از مشکلات عدم دسترسی به اینترنت و عدم توانایی مالی دانش آموزان سخن می گفتند و از شما خواستار رفع مشکلات می شدند .

جناب آقای وزیر مشکل دسترسی به اینترنت در نقاط کوهستانی و محروم این استان جدی است در بسیاری از روستاها خیلی از دانش آموزان تبلت ندارند یا حتی توان تعمیر تبلت های از کار افتاده را ندارند .

جناب آقای وزیر در سفر دو روزه جنابعالی انتظار رسیدگی به مشکلات معيشتي معلمان و کمبودهای سخت‌افزاری دانش‌آموزان راداريم.

خواهش می کنیم در کنار تمام برنامه های تفریحی لطفاً به مشکلات جامعه پویای فرهنگیان و دانش آموزان این استان رسیدگی نمایید .

جناب آقای وزیر می خواهم سخنم را کوتاه کنم و در یک بیت شعر تمام آن چیزی را که توان گفتن آن را ندارم ، واگویه نمایم تا انشالله جامعه معلمین و دانش آموزان از برکات سفر شما به گیلان بهره مند شوند.

ای که دستت میرسد کاری بکن

پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار

بیاید به مثابه نوشدارو بعد از مرگ سهراب نباشید.

با احترام ،
باقی بقايتان
✍️علی شفاهی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا