آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

جواد نجار تمیزکار :

تأخیر در ترمیم حفاری بلوار امام رضا (ع) توسط آبفای ، موجب نارضاتی شهروندان شده است

حفاری بلوار امام رضا (ع)

جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای شهر با تاکید بر تعامل شهرداری لاهیجان با شرکت‌های آب و فاضلاب، گاز، برق و مخابرات در زمینه حفاری‌های مرتبط در معابر شهری اظهار کرد: طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، متولی نگهداری معابر عمومی شهرداری‌ها هستند و شرکت‌های توزیع آب، برق، گاز و مخابرات که به هر دلیلی نیاز به حفاری معابر شهری دارند، باید طی قراردادی رسمی با شهرداری پس از اجرای شبکه زیرزمینی خود، زیرسازی و آسفالت معبر را ترمیم کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهدیم در مواردی این تعهد در سطح شهر لاهیجان به تأخیر می افتد و در حال حاضر مدت زیادی از حفاری بلوار امام رضا (ع) و کوچه های گلستان گذشته است و تاکنون اداره آبفای اقدام به ترمیم آن نکرده است و مشکلات آن گریبانگیر شهروندان شده و آنها با مراجعات مکرر به شهرداری، درخواست ترمیم این معابر را دارند.
وی تصریح کرد: شرکت‌های خدمات‌رسان باید با در نظر گرفتن دشواری‌هایی که پس از اجرای شبکه‌های زیر زمینی برای ساکنان ایجاد می‌شود در خصوص حفاری معابر با شهرداری تعامل داشته باشند و در موعد مقرر، حفاری انجام شده را ترمیم کنند.
وی با تأکید بر توجه بیشتر به معیشت و رفاه پرسنل شهرداری و ایجاد چشم اندازی روشن درخصوص وصول مطالبات آنان، افزود : اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان در ادوار مختلف همواره دغدغه حل مشکلات معیشتی پرسنل و پرداخت حقوق و مزایای آنان را داشته اند و قطعاً اگر در هر مجموعه و نهادی حل دغدغه های پرسنل و رفع مشکلات معیشتی آنها مورد توجه و حل و فصل مدیران مربوطه قرار گیرد ، در نهایت شاهد ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان و کسب رضایت آنها و در نهایت خشنودی خداوند متعال خواهیم بود .
وی تصریح کرد : با توجه به وظیفه نظارتی شوراها ، اعضای شورای شهر همواره برای مسایل مختلف شهری تذکراتی به شهرداری می دهند و متأسفانه نکاتی که در جلسه گذشته شورا مطرح شد مورد سوء استفاده برخی از فعالان فضای مجازی قرار گرفت و با تعابیر مختلف تیتر شد .
وی گفت : شهردار لاهیجان از بدنه شهرداری بوده و به مسایل مختلف اشراف دارد و با توجه به تخصص و تعهدی که از وی سراغ داریم به تعهداتش پایبند است و به مسایل مختلف بی توجه نیست و اعضای شورای شهر همواره حامی وی بوده و از عملکرد ایشان رضایت دارند .
تمیزکار گفت : بیماری منحوس کرونا و شرایط اقتصادی کشور فشارهای فراوانی را بر زندگی مردم وارد کرد و شهرداری ها نیز در این شرایط با مشکلات عدیده ای رو برو هستند و روند کاری شهرداری و امور پرسنل نیز به کندی پیش می رود . وی افزود : همه ما در این شرایط بحرانی پشتیبان شهردارهستیم تا به یاری خداوند این دوره از شورا با کارنامه خوب به پایان برسد .
وی گفت : انتخابات نزدیک است و امیدواریم با توجه به اینکه لاهیجان شهری با مردمانی با فرهنگ است ، رقابت سالم انتخاباتی درآن صورت گیرد و از تفرقه و نفاق بپرهیزیم چرا که همه اهل لاهیجانیم و هرگونه تخریب یکدیگر موجب ضرر و زیان به مردم شهر می شود.
وی با قدردانی از زحمات مدیریت و پرسنل خدمات امور شهر و فضای سبز شهرداری لاهیجان ، به نزدیک شدن فصل زیبای بهار اشاره و گفت: با توجه به اهمیت ‏وجود گل‌های فصلی برای زیبا سازی منظر شهری، ایجاد روحیه نشاط وشادابی دربین شهروندان واحد فضای سبزشهرداری اقدامات لازم را جهت کاشت انواع گل های فصلی بهاری انجام دهد .

/کانال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا