آخرین خبرهااجتماعیخبر داغ

حسن پور ؛ سرپرست فرمانداری شهرستان شفت در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان عنوان کرد:

تنها راه پیشگیری از کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است/کوچک‌ترین اهمال و کوتاهی به افزایش خطر تعداد مبتلایان و آسیبهای جبران ناپذیری منجر می‌شود

کرونا

به گزارش تدبیرشرق، صبح امروز یکشنبه ۱۰ اسفند سی و سومین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان شفت به ریاست محمد حسن پور سرپرست فرمانداری شهرستان برگزار شد.

محمد حسن پور با بیان اینکه با شرایط حساسی در مورد بیماری کرونا روبرو هستیم گفت: در شرایط بیم و امید قرار داریم و هر جایی که دستورالعمل‌ها را بهتر رعایت کردیم و ملاحظات را بالا بردیم شرایط مناسبی داشتیم اما در جایی که گشایش بدون رعایت دستورالعمل داشتیم به وضعیت پر خطر رسیدیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز گفت: در این روزها حتما شاهد افزایش سفر خواهیم بود بنابراین مسئولیت همه به خصوص دستگاه‌های متولی را بیشتر می‌کند. این انتظار وجود دارد که اصناف و بازاریان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید ویژه داشته باشند.

حسن پور با بیان اینکه آموزش‌ها برای عموم همچنان وجود دارد تأکید کرد: تنها راه پیشگیری از کرونا رعایت دستورالعمل‌ها و استفاده از ماسک است و جهش چندین باره ویروس کرونا در چند ماه اخیر نشان می دهد کوچک‌ترین اهمال و کوتاهی به افزایش تعداد مبتلایان و خطرهای جبران ناپذیری منجر می‌شود.

حسن پور با بیان اینکه نباید تحت هیچ شرایطی با ویروس کرونا به صورت عادی رفتار کنیم گفت: حساسیت‌ها در مواجه با این ویروس باید همچنان بالا باشد.

کرونا

کرونا

کرونا

کرونا

کرونا

کرونا

/روابط عمومی فرمانداری شفت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا