آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

نامه خرازی به وزیر ورزش و جوانان:

در برابر زد و بندهای پشت پرده انتخابات فدراسیون فوتبال ایستادگی کنید/ بگذارید چهره‌ای فوتبالی با اعتماد اهالی فوتبال کشور روی کار بیاید

انتخابات فدراسیون فوتبال

دبیر حزب ندای ایرانیان با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار ایستادگی وی در برابر زد و بندهای پشت پرده این انتخابات شد.

به گزارش تدبیرشرق، سید محمدصادق خرازی در نامه‌ای خطاب به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال و حواشی و شائبه‌های به وجود آمده در این انتخابات خواستار ایستادگی وزیر ورزش در برابر زد و بندهای پشت پرده انتخابات فدراسیون فوتبال شد.

متن کامل نامه خرازی به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر سلطانی فر

وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام؛

استحضار دارید که ورزش مفرح و جذاب فوتبال توجه بسیاری از جوانان را به خود جلب کرده و در شرایطی که کشور ما از کمبود امکانات تفریحی رنج می برد به عاملی مهم در افزایش نشاط ملی، روحیه سرزندگی و حتی غرور و افتخار ملی تبدیل شده است. نیک می دانید که هر صبح و هر شام که تیم های ملی و باشگاهی به عرصه می روند چه امیدها در جامعه بر می انگیزد و در نهایت چه اشک ها، چه لبخندها و چه خشم ها که شکل نمی گیرد.

با این حال سال ها است که حال مدیریت فوتبال ایران خوب نیست. قراردادهای عجیب و غریب، اتفاقات شائبه برانگیز، ابهامات مالی فراوان و بی تدبیری هایی که همه و همه ریشه در مدیریت ضعیف فوتبال ایران دارد جامعه را رنج داده و خانواده های مشتاق ورزش را آزرده خاطر کرده است.

حال که با تاخیر فراوان، سرانجام شرایط برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال فراهم شده است، افکارعمومی امید فراوان بسته اند، فوتبال ملی از این وضعیت بغرنج خارج شده و چهره ای فوتبالی، مستقل و کارآمد در راس فدراسیون فوتبال قرار بگیرد. با این حال زمزمه هایی از زد وبندهای پشت پرده، حمایت های مدیران وزارت ورزش و جوانان از یک کاندیدای خاص غیر فوتبالی و نفوذ گعده های خاص در انتخابات رئیس جدید فدراسیون به گوش می رسد که در صورت صحت باز شاهد روی کارآمدن فردی خواهیم بود که به جای تامین منافع اهالی فوتبال و ایجاد امید در دل نسل جوان، همچنان در خدمت جریان های باندی باشد و فوتبال ملی و باشگاهی را بیش از گذشته تنزل دهد.

جناب آقای دکتر سلطانی فر

خوشبختانه در انتخابات دهم اسفند چهره های فوتبالی کشور کاندیدایی دارند که به پاکدستی، استقلال رای، سفارش ناپذیری و اقتدار شهره است. طبیعی است این خصائص و ویژگی ها برای حلقه معدود و فاسدی که سالها است فوتبال کشور را به بیراهه برده است، خوش نمی آید و از همه ابزارهای پیدا و پنهان استفاده می کنند تا مدیریت پرابهام و پراشتباه خود را ذیل نام رئیس فدراسیونی در ظاهر جدید اما کاملا همسو پیش ببرند. لذا در این مقطع، از شما انتظار می رود نقش تاریخی خود را ایفا کرده و با ایستادگی برابر جریان های کژاندیشی که جز مطامع فردی و باندی به چیز دیگری نمی اندیشند تلاش کنید با برگزاری انتخابات سالم و به دور از زد و بندهای مرسوم و روی کار آمدن چهره ای نوگرا و کاربلد که اعتماد اهالی فوتبال کشور را پشت سر خود دارد، در این ماه های پایانی فعالیت دولت؛ نقشی اساسی در پالایش فوتبال کشور ایفا کنید.

بی شک ارزیابی جامعه ورزش کشور از کارنامه وزارت جنابعالی در وزارت ورزش و جوانان به این انتخابات گره خورده است و آینده فوتبال ایران نیز در گرو تغییر و تحولاتی جدی و اساسی در فدراسیون فوتبال است.

آرزو می کنم در این آزمون سرنوشت ساز سربلند بیرون بیایید و پس از این که سکان اداره فوتبال کشور از دست سیاستبازان غیرورزشی خارج شد، موفقیت های فوتبال ایران نیز تکرار شده و با دعای خیر میلیون ها هوادار عاشق فوتبال همراه شوید.

سیدمحمد صادق خرازی

دبیرکل حزب ندای ایرانیان

/ایلنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا