آخرین خبرهااستان ها

برون رفت از مشکلات اقتصادی با حمایت از شرکتهای دانش بنیان

احمد دنیا مالی تاکیدکرد:

تدبیرشرق/احمد دنیا مالی نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با رئیس پارک علم و فناوری گیلان دیدار کرد.

 نماینده مردم انزلی در  مجلس شورای اسلامی  در دیدار با علی باستی، رییس پارک علم و فناوری گیلان، با تأکید بر لزوم هم افزایی همه دستگاه های اجرایی استانی، بر نقش شرکت های دانش بنیان و فناور در برون رفت از مشکلات اقتصادی استان و همچنین شاخصی برای توسعه گیلان تاکید نمودند.

رییس پارک علم و فناوری گیلان در این دیدار با بیان روند حمایت های پارک از فناوران و نوآوران افزود: فعالیت های شرکت های فناوری در یک سال موفق به جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری شده است و این نشانه ای از توسعه اقتصادی منطقه است.

وی با اشاره به ظرفیت های استان افزود: پارک علم و فناوری گیلان آمادگی دارد در حوزه شیلات، کشاورزی و گردشگری حمایت‌های ویژه‌ای را برای ایده‌ها ، نوآوری‌ها و فناوری‌ها قابل تجاری سازی، در نظر داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهرستان بندرانزلی در برخی از شاخص‌‎های اقتصادی در منطقه بی‌نظیر است بیان داشت: شهرستان بندر انزلی از قابلیت‌ها و توانمندی‌های متنوعی در حوزه گردشگری، صنعت و تجارت برخوردار می باشد.

 نماینده مردم انزلی در مجلس یادآورشد: از هرگونه پیشنهاد و طرحی که منجر به تسهیل و تسریع در دستیابی به اشتغال‌زایی و تولید درمنطقه شود حمایت می کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا