آخرین خبرهااجتماعیاستان هااسلایدرخبر داغ

حسن پور؛ سرپرست فرمانداری شفت در نشست شورای ترافیک شهرستان مطرح کرد:

ارتقای فرهنگ ترافیکی در کاهش تصادفات تاثیرگذار است / روکش آسفالت سیاهمزگی به خرمکش الویت اداره راهداری باشد / پلیس راه و راهور بررسی های لازم فنی را در خصوص اصلاح هندسی مسیرهای پرخطر بعمل آورند

فرهنگ ترافیکی

به گزارش تدبیرشرق، جلسه شورای ترافیک شهرستان شفت به ریاست محمد حسن پور سرپرست فرمانداری شهرستان ظهر سه شنبه ۲۸ بهمن برگزار شد.

حسن پور سرپرست فرمانداری شهرستان شفت در این جلسه با بیان اینکه موضوعات فنی و کارشناسی در شورای ترافیک مورد بحث قرار می‌گیرد گفت: شورای ترافیک با تصمیماتی مانند بررسی و اصلاح هندسی معابر پرخطر، تامین و تقویت روشنایی معابر، نصب علایم ایمنی و لزوم نصب سرعت کاه در مسیرهای جاده ای و… تلاش می‌کند عبور و مرور شهروندان را تسهیل و ایمن سازی کند.

وی ارتقای فرهنگ ترافیکی در کاهش تصادفات را تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: نباید به مسئله ترافیک صرفا سخت افزاری نگاه کنیم؛ گاه تاثیر یک پیام آموزشی می‌تواند اثرگذارتر از یک طرح چند میلیونی باشد.

حسن پور با تأکید بر اینکه نصب سرعت کاه در هر نقطه‌ای باید با مصوبه شورای ترافیک شهرستان باشد گفت: به گزارش پلیس راهور و پلیس راه نصب سرعت کاه در برخی نقاط نه تنها تاثیر نداشته که حتی در برخی موارد باعث افزایش تصادفات نیز شده است.

وی توجه به ابعاد دیگر مسئله ترافیک مانند روشنایی معابر را مهم دانست و گفت: اداره برق در مورد خاموشی روشنایی در معابر اصلی و پرخطر با پلیس راهور هماهنگی های لازم را داشته باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت با اشاره به ضرروت تغییر محل بازارهفتگی گفت: در بسیاری از شهرهای استان این کار انجام شده است و شهرداری شفت نیز برای رفع سد معبر و باز بودن مسیرهای ترددی باید ضمن شناسایی مکان مناسب جهت استقرار بازار هفتگی ، به این مهم توجه نماید.

حسن پور به ایمن سازی و روکش آسفالت و خط کشی مسیرها اشاره کرد و گفت: برای مثال مسیر سیاهمزگی نیاز مبرم به روکش آسفالت دارد و اداره راهداری پیگیری انجام این مورد را الویت خود در شهرستان قرار دهد.
وی همچنین در مورد اصلاح هندسی و تغییر بریدگی نقاط مهم شهرستان گفت: بریدگی مسیر سراوان به فومن و همچنین تعدادی از بریدگی های داخل شهر نیازمند تغییر و اصلاح هندسی است که پلیس راه و راهور در این نقاط بررسی های لازم را انجام دهند.

فرهنگ ترافیکی

فرهنگ ترافیکی

فرهنگ ترافیکی

فرهنگ ترافیکی

/روابط عمومی فرمانداری شفت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا