آخرین خبرهاخبر داغسیاسی

حسن پور؛ سرپرست فرمانداری شهرستان شفت در ستاد مدیریت بیماری کرونا :

آسیب عده ای خودسر که به رییس جمهور و مقامات در مناسبتهای ملی توهین میکنند کمتر از آسیب بیماری کرونا برای کشور نیست/همچنان بر رعایت کامل دستورالعملها و استفاده از ماسک تاکید میکنیم/تغییر وضعیت شهرستان از آبی به زرد ، زنگ خطر و هشداری برای همه ماست

کرونا

جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان شفت صبح روز (یکشنبه) ۲۵ بهمن به ریاست محمد حسن پور سرپرست فرمانداری شهرستان شفت و با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

حسن پور با اشاره به دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از زحمات دستگاه‌های اجرایی درافتتاح پروژه‌های مختلف در این دهه و حضور پرشکوه مردم در رژه خودرویی و موتوری در ۲۲ بهمن قدردانی می‌کنم.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت با بیان اینکه مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها، پشتیبانی برای نظام است گفت: حضور همه آحاد مردم فارغ از جناح بندی ها، ضامن موفقیت است و خوشبختانه امسال نیز شاهد حضور مردم در بزرگداشت پیروزی انقلاب بودیم.

وی با اشاره به اتفاق تلخ توهین به رییس جمهور در ۲۲ بهمن گفت: هرچند عده‌ای خودسرانه برخلاف منویات رهبر انقلاب در استان‌ دیگر شعارهای مرگ علیه مقام‌های رسمی‌ کشور سر دادند، البته خوشحالیم که قانونمداری حاکم شد و دادستان استان مربوطه دستور پیگیری قضایی دادند.

حسن پور با تأکید بر اینکه قطعا آسیب این افراد برای کشور کمتر از آسیب کرونا نیست گفت: این خودسرها که البته معتقدم دارای سر و اتاق فکر هستند باید بدانند حاکمیت قانون و حفظ شانیت نظام برای همه مردم حائز اهمیت است و نباید شیرینی حضور مردم و حلاوت پیروزی انقلاب را دستاویز این برنامه‌هایشان کنند.
وی افزود: با تأکید بر وحدت کلمه هیچ گروه و صنفی بالاتر از قانون ندانیم و قانون فصل الخطاب همه در کشور باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت با اشاره به تغییر وضعیت شرایط کرونایی شفت گفت: متأسفانه شهرستان شفت از وضعیت آبی به زرد رسیده است و این امر زنگ خطری برای همه ما در شهرستان است.
حسن پور با تأکید بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: باید همچنان در اصناف مختلف، در تالار، بازار هفتگی و برگزاری مراسمات جشن و ترحیم و تردد بین شهری این دستورالعمل‌ها با جدیت رعایت و دنبال شود و نظارت‌ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اگر حفاظت و مراقبت شخصی را رعایت کنیم می‌توانیم از ویروس در امان بمانیم اظهار کرد: باید به مردم یادآوری کنیم و از آنها بخواهیم که خود مراقبتی را جدی بگیرند و از عادی انگاری پرهیز کنند.

حسن پور با تأکید بر رعایت استفاده از ماسک در ادارات گفت: بر طبق ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور، خدمت گیرنده و خدمت دهنده در ادارات حتما باید از ماسک استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شفت با اشاره به انتشار ویروس خطرناک انگلیسی در برخی شهرهای کشور گفت: کوچک‌ترین اهمال در خصوص ویروس کرونا منجر به فوت همشهریان عزیزمان خواهد شد.
وی با بیان اینکه تنها راه جلوگیری از بیماری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است گفت: حساسیت‌ها در مقابل این ویروس باید در بین مردم بالا رود در غیر این صورت یک ماه پایانی سختی در پیش داریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت با تأکید بر افزایش نظارت‌ها گفت: نظارت بر اصناف مخصوصا در مکان‌ها و روستاهایی که پرخطر و با ریسک بالا تشخیص داده شده است باید افزایش یابد و شبکه بهداشت و اصناف و نیروی انتظامی با تشکیل گشتهای مشترک بر این اماکن نظارت کنند تا جلوی انتشار بیماری گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به شروع به کار واحدهای تولید ماسک در شهرستان گفت: اداره صنعت و معدن تجارت شهرستان پیگیر وضعیت عرضه این واحد‌ها باشد تا بازار مناسب برای فروش محصولات داشته باشند، همچنین ادارات شهرستان ماسک‌های مورد نیاز خودشان را از این واحد‌های بومی سطح شهرستان تهیه نمایند.

کرونا

کرونا

کرونا

کرونا

کرونا

/روابط عمومی فرمانداری شفت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا