آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغ

نماینده صومعه سرا در مجلس:

قیر باید از دست بخش خصوصی و بورس خارج شود

قیر

نماینده صومعه سرا در مجلس گفت: برای جلوگیری از تداوم وضعیت فعلی در زمینه قیر، باید دو میلیون تن قیر امسال را از دست بخش خصوصی و بورس خارج کنیم.

به گزارش تدبیرشرق، سید کاظم دلخوش اباتری شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان اظهار کرد: برق مصرفی مردم گیلان با توجه به شرجی بودن استان باید مانند مردم خوزستان محاسبه شود چرا که نرخ فعلی برای مردم ایجاد مشکل کرده است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه امسال پنج هزار میلیارد تومان برای قیر کشور اختصاص یافته است، افزود: عده‌ای گفتند که تهاتر فسادآور است اما بنده با مدرک ثابت می‌کنم که فساد جای دیگری است.

وی اضافه کرد: قیر ظرف مدت دو روز از چهار میلیون به هفت میلیون رسید که این فساد است، جای سوال است تفاله نفت دو برابر قیمت نفت ارزش داشته باشد.

دلخوش بیان کرد: درخواست می‌کنم برای جلوگیری از تداوم اوضاع فعلی، دو میلیون تن قیر امسال را از دست بخش خصوصی و بورس خارج کنید.

پروژه‌های سد لاستیکی گیلان پیشرفت بسیار پایینی دارند

نماینده رشت در مجلس نیز در این جلسه با بیان اینکه بودجه به سرنوشت سختی دچار شد، اظهار کرد: ناچار بودیم بودجه را رد کنیم تا بودجه‌ای به نفع ملت بسته شود.

جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه پروژه‌های سد لاستیکی پیشرفت بسیار پایینی دارند، گفت: خواست همه ما تکمیل پروژه‌ها تا پایان دولت فعلی است که شرط آن نیز پای کار آمدن همه دستگاه‌های اجرایی است.

/مهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا