آخرین خبرهااسلایدرحوادثخبر داغ

کشف بیش از هزار و 600 برگ توتو در لاهیجان فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف هزار و 649 برگ توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) و دستگیری 3 متهم در این شهرستان خبر داد.

برگ توتو

به گزارش تدبیرشرق, سرهنگ “قاسم جانعلي‌پور” ، اظهار داشت: پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی و ایجاد احساس آرامش در بین شهروندان، با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانوني برخورد مي‌كند.

وي گفت: در پی دريافت گزارشاتي مبنی بر اینکه افرادی در نقاط مختلف شهرستان لاهيجان اقدام به پخش برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بيان اينكه با تحقیقات نامحسوس پلیس، 3 متهم این پرونده با یک دستگاه خودرو پراید حين تردد در سطح شهر شناسايی شدند افزود: ماموران یگان امداد با هماهنگي قضائي خودرو مورد نظر را متوقف كردند.
این مقام انتظامی از كشف هزار و 649 برگ توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) در بازرسی از اين خودرو خبر داد و اذعان داشت: در اين راستا متهمان 37، 38 و 59 ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ جانعلی‌پور تاکید کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.
وي در پايان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

/پایگاه خبری پلیس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا